Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat haalde julie voor de eerste keer hoeveel gram?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: wat haalde julie voor de eerste keer hoeveel gram?

    Korting op 420shop
    ben benieuwd hoeveel gram de anderen eraf haalden de eerste kweek
    van 5 planten?

    #2
    Toen ik zelf nog kweekte haalde ik weleens rond de 400 gram maar dat ligt ook aan wat voor soort je hebt staan

    Comment


      #3
      18 kg.

      Incl pot uiteraard..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #4
        Het gaat niet om de hoeveelheid planten. Het gaat om de hoeveelheid licht.
        Als je 1 gram per watt haalt doe je het best goed!

        Comment


          #5
          2 keer 600 watt son t greenpower en 5 planten in allmix in 65 liter specikuipen met zelfgeboorde gaten van onderen had ik iets meer dan 800 gram met pp stek met 3 weken voorgroei
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Ik heb problemen om mijn wiet op te krijgen! opbrengt is toch niet belangrijk.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #7
              Ad usum proprium!

              Comment


                #8
                Ik had niet eens een weegschaal toen. Gram of 10 onder tl, als het al zoveel was.

                Comment


                  #9
                  eerste maal .... jaren geleden ... 400W - 1m20x1m20x2m tent - 240 gram

                  Comment


                    #10
                    De eerste jaren nooit gemeten maar was buiten in het begin

                    Lol heb wel eens dik een kilo fluffy zooi geoogst van een paar planten in de tuin
                    Maar ik was maar wat blij. En ze smaakten me toen prima!

                    Comment


                      #11
                      70 gram easy bud van royal queen seeds onder der 2x75 tneon kastje van 110hoog 40 diep 80 breed.

                      Comment


                        #12
                        1e echte buiten kweek, 5 amnesia stekken 4x65l pot en 1x25l pot, zelf samengestelde mest en wat biobizz, totaal bijna 1000gram. Voor de exacte opbrengst zie mij kweek verslag.
                        1e binnen kweek, 3x amnesia haze van RQS 25l pot op growmix van plagron, in dr90 onder 400w met biobizz voeding. 400+ gram. Voor het exacte gewicht zie ook hier weer mijn kweekverslag.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment


                          #13
                          Ongeveer 1500 gram uit 3 dames.
                          lekker buiten in de Spaanse zon

                          Comment


                            #14
                            Buiten in het tuintje van 5 plantjes 1.4 kilo vorig jaar .
                            3 in 25 liter potten en 2 in speciekuipen van 65 liter

                            Comment


                              #15
                              Ongeveer 0 gram.
                              Ik was een jaar of 10 toen ik de eerste hennepzaadjes uit het kippenvoer liet ontkiemen. Dat kon toen nog.
                              Zo gauw de plantjes een paar blaadjes hadden heb ik die afgeknipt, op de kachel gelegd, en de volgende dag versnipperd tussen een vloeitje.
                              Mega misselijk geworden natuurlijk en totaal niet het verwachte effect.
                              Overgestapt op zonnebloemen kweken.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X