Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat haalde julie voor de eerste keer hoeveel gram?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hahaha, dat is wel grappig QnQ, maar volgens mij is dat niet oogsten en tel ie ook niet mee. Dus als je echt antwoord wil geven... Ik ben wel benieuwt naar de Master. Zal vast ook niet echt veel, doen leert men... Mijn eerste echte oogst zal ik vertellen. Maar ik ben ook eerst begonnen met hennep zaadjes uit een vogelvoer zakje van de Appie. Daar had ik twee plantjes uit gekregen en die stonden lekker in de zon op mijn balkon. Niet echt heel lang hebben ze daar gestaan( geleefd) omdat wij op dat moment twee jonge katjes hadden rondlopen en die vonden het wel grappig om in de plantjes te klimmen en mee te spelen( op bijten en slaan met hun potjes). Mijn eerste oogst was 2 planten waarvan ik 2 stekjes had gekocht bij de growshop, wat je nu niet meer kan bedenken want de growshop verkoop echt geen stekken meer. Ik had ze in potten gestopt, niet echt heel groot ik denk 20-30 liter. Ze groeide redelijk natuurlijk blijven ze behoorlijk klein, zeker niet groter dan 1 m. Ik zal ook niet meer weten welke soort het was, ik denk zelf dat ik dat nooit geweten hebt. Toppen had ik nog nooit van gehoord, hahaha. Maar op het einde denk ook eind september/ begin oktober krijg ik natuurlijk toprot, ja dat is echt rot!!!!!! Snel maar geoogst en ik heb echt niet gewogen denk ik, idd geval kan ik het mijn niet meer herinneren, maar ik gok dat het 5 gram per plant was. Ik heb daar nog een jointje van gerold, maar ik kan je verklappen dat ik helemaal niet een jointje kan bouwen(rollen). En echt stond werd ik volgens mij ook niet echt van. Ik denk nu later van dat het ook wel onwijs fluffy wiet was. Het was wel een leuke ervaring, +- dit was ongeveer 15 jaar geleden.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment

    Bezig...
    X