Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super silverhaze LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super silverhaze LED

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik ben begonnen met een klein kweekje van super silver haze onder LED.
    Ik heb een klein tentje met 3x 300w LED.
    Hoop dat ik hier wat lekkers vanaf kan halen zodat ik weer een paar maandjes lekker kan roken zonder 10 eu voor een zielig topje neer te hoeven leggen in de shop
    Nu had ik 8 zaadjes ivm het mischien niet uitkomen van een paar zaden.
    Alle 8 de zaadjes zijn toch netjes uitgekomen maar 1 heeft echt een grote achterstand(kwam anderhalve week later pas boven de grond). Zit eraan te denken om er 3 naar een vriend te doen.

    Ze staan nu 18 dagen in de groei en beginnen behoorlijk te groeien....wat me alleen opvalt is dat ze heel erg laag en compact blijven terwijl ik van haze gewent ben dat ze heel erg strekken... nu heb ik de lampen maar even wat hoger gehangen zodat ze mischien wat meer de lucht in zullen gaan.

    De temperatuur is 26,5 constant overdag en wanneer de lampen uitstaan 20.

    Ik heb de plantjes 2 dagen geleden getopt om 2 mooie hoofdtoppen te krijgen die op dezelfde hoogte komen te staan als de zijtoppen...wil namelijk aankomende week een scroggrek plaatsen...

    Voeding heb ik de groeivoeding terra leaves en bloeivoeding terra max...
    Ik gebruik geen ph en ec meters of iets ik heb me daar nog niet goed in verdiept maar lees mijn plantjes gewoon...

    Alle tips zijn welkom! Dit is mijn 2e kweekje met LED,ik ben geen pro of iets dus mocht iemand op of aanmerkingen hebben hoor ik dat graag dan kan ik daar weer wat van leren zodat ik een lekker wietje voor mezelf kan kweken





    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


        #4
        Ze groeien flink door daar met enkele minuten. Vertel s, hoe doe je dat?
        Succes met de dames!
        Ad usum proprium!

        Comment


          #5
          Haha heeel veel liefde geven bedankt man

          Comment


            #6
            Ziet er goed vol uit die tent! Maar misschien een keer een foto zonder discolicht, de kun je de kleuren van het blad beter zien.
            Je dames goed observeren is idd de beste manier om te zien wat ze nodig hebben.
            Suc6
            Last edited by Hoeloes; 21 March 2017, 14:12. Reden: gewoon omdat het kan
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


            • Smokey420
              Smokey420 commented
              Editing a comment
              Ik ga zometeen even een foto maken zonder die discolamp haha. Ze groeien als een gek en ik vind ze er persoonlijk ook zonder licht erg gezond uitzien...benieuwd wat je ervan vind! Ik heb ze een paar dagen geleden allemaal gediefd....is nu 1 bladerdek met binnenkort hopelijk mooie toppen! Groetjes!

            #7
            Mooie dames dat gaat helemaal goed komen volgens mij.
            Ik heb nu ook een led kweekje staan met 4 x pineapple chunk en 3x liberty haze.
            Ik ben iedere keer wel bezig om alles op temperatuur te krijgen.Ben benieuwd hoe jij dat doet.
            Net wat fotos getrokken ik zet ze hieronder.
            Ik bijf je volgen.

            Gr Benno de Cake Master
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Smokey420
              Smokey420 commented
              Editing a comment
              Ik zie dat jij een kind led gebruikt, de 750? Werkt dit een beetje? Ik heb er 2 van marktplaats en 1 via iemand die een winkel had in de leds en ik moet zeggen ze doen het prima op deze 3 lampen...ik ben benieuwd ze zien er goed uit bij jou! Ik verwarm niet bij, de 3 lampen houden me tentje netjes op 27 graden en snachts is het 20... ga zo even foto's maken zonder lampen aan. Ik wil jouw kweekje ook volgen heb je een link of iets waar ik hem kan vinden?

            #8
            Nxt pic
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #9
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #10
                Staan er lekker bij hoor. Ik heb wel de ervaring met SSH dat ze flink kunnen blijven strekken.
                http://akk.li/

                Comment


                • Smokey420
                  Smokey420 commented
                  Editing a comment
                  Ja ze gaan erg goed! Sinds een paar dagen beginnen deze ook flink te strekken....zie de nieuwe foto's. Terwijl een week geleden ze erg klein en compact bleven....maar ze beginnen nu de lucht in te schieten!

                #11
                Update!

                De plantjes staan nu een weekje in de bloei en beginnen eindelijk een beetje de hoogte in te gaan. Ook heb ik ze gediefd voordat ik ze in de bloei heb gezet...benieuwd wat julie ervan vinden! Alle tips etc zijn welkom!
                Helaas zijn de foto's niet super scherp en hangen de bladeren omdat al een aantal uur het licht uitstaat...
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  toch niet geflitst tijdens de donkere periode?

                #12
                Update! De vrouwtjes staat nu zoon 10 dagen in de bloei.
                Heb het licht even uitgezet voor de foto's, naar mijn mening zien ze er tot nu toe goed uit.
                Het begint al behoorlijk vol te raken!

                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.

                Comment


                  #13
                  Hier is het linkje sorry dat het wat langer duurde. Kindled kweek Pineapple Chunk en Liberty Haze

                  Gr Benno

                  Comment


                    #14
                    Hier de link ( ging fout ) https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-libertyt-haze

                    Comment


                      #15
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment


                      • Smokey420
                        Smokey420 commented
                        Editing a comment
                        Bedankt man. Begint nu echt wat te worden. Ik ga morgen weer een update plaatsen met een foto. Ik heb ook nu tijdens de bloei wat diefjes weg gehaald. Heb nu een mooi bladerdek en mooie schone takken daaronder!. Sommige bladeren vielen er inderdaad vanzelf af. Ben benieuwd als je de update ziet of ik nog iets kan verbeteren! Bedankt voor je reactie!
                    Bezig...
                    X