Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Dwarf te vroeg in bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Royal Dwarf te vroeg in bloei

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Hucci; 21 March 2017, 17:05.

    #2
    Dwarf... iaw genetisch opgeslagen dat het nooit groot zal worden.
    Weinig kwalitatief licht
    En een voor de helft gevulde pot....
    En misschien te weinig water?

    Lijkt mij op het eerste gezicht een optelsom van factoren

    Ze zijn wel heel donkergroen ook. Kan een teveel aan mest zijn of een tekort aan water.
    Denk niet beide. Zie geen verdorring

    Verder zien ze er echt niet slecht uit hoor. Probeer van onderaf nog wat aarde erbij te doen. Goede verse die heeft ook gelijk wat goede vochtigheid

    Succes

    Comment


      #3
      Ja, dat heb je met autoflowers als je wat pech hebt. Wordt max 10 gram onder 140 watt, zonde. Volgende keer gewone soorten nemen, dan bepaal je zelf wanneer ze in bloei gaan.

      Comment


        #4
        Ik kweek al jaren white Dwarf ( auto) in een kist hoogte, lengte breedte 60-100-60 cm. met drie tornado lampen van 23w.
        Opbrengst altijd het zelfde, 250 gr. nat en ongeveer 65 gr. droog met twee plantjes na ongeveer tien a elf weken.

        Buiten dat je erg weinig zand in de potten hebt zie ik het probleem ook op meerdere punten die je via verslagen met LED maar eens goed moet lezen.
        Zo te zien hebben ze te weinig wortel getrokken en te droog staan.
        Gewoon afwachten ik verwacht hier niet veel meer van.
        Om ze weg te gooien kan altijd nog, ben benieuwd na de oost hoeveel wortel het getrokken heeft.
        Blijf je volgen............

        Comment


          #5
          Is voor mij weer zo'n gevalletje picks or it did not happen. 1 op 1 draaien met autoflowers en spaarlampen die niet verder rijken dan een cm of 5?

          Comment


            #6
            Dertig gram per autodwerg onder zeventig watt spaarlicht?

            O gij grote meester vertel mij uw geheim en Please laat het hele verslag hier zien. Want wauw. Jouw lukt iets dat hier niemand lukt....

            Comment


            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment
              Ik haal hier direct die 4 tornado's van onder het stof.

            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door Hucci View Post
            ...Wat is het beste dat ik doe? Gewoon afwachten of helemaal opnieuw beginnen...
            Inderdaad.

            max. 5 gram denk ik
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Hallo ik en een maat zijn bezig met ons eerste plantje... zelf kennen we nog niet zo veel daarom dat we veel forums volgen gelukkig bestaan die nu de vraag is of onze plant vrouwelijk is wij dachten van wel maar toch zouden we graag het eens zeker willen weten Mvg Brendy
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #9
                Ik snap niet dat jullie zo vreemd reageren of ben ik de enige waar het wel bij lukt op een halve kubieke meter??
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 5 photos.

                Comment


                  #10
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #11

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Wat is er precies onzin ?
                      Ik snap je reactie niet denk ik.

                      Ik dacht ik plaats ook eens wat positiefs ..

                    #12
                    Droge topjes op een weegschaal?

                    Ik wil je graag geloven Ipie, maar je plantjes lijken overvoed en wat hitteschade te hebben dus eigenlijk kun je nog beter?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #13
                      Ik denk dat je weegschaal stuk is. Als je er jaren over gedaan hebt, waar ben je dan mee bezig geweest om dat alles te optimaliseren? Er hangt geen reflector op die lampen en ze hangen met hun minst brede kant naar beneden. Het overgrote deel van het licht gaat gewoon naar links en naar rechts ipv naar beneden naar de planten.
                      Als dat de volledige plant is op die foto dan is dat max 10 gram. Wat je op mijn foto ziet was er 22. Snap niet eens dat we der over aan het discussieren zijn. Ik heb geen hekel aan liegen, maar het moet de moeite waard zijn om over te liegen.

                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #14
                        QnQ, en Stemma ....

                        Te beginnen bij de eerstgenoemde,

                        QnQ, is zeker een positieve reactie van jou, ik ben de laatste die jou met prachtige verslagen negatief wil noemen hoor!
                        Ik zie jou ook als een grote jongen met een dot ervaring waar ik ''U'' tegen mag zeggen maar een kweekje op die afmeting
                        heb ik niet veel gelezen hier ( buiten een koelkast of vrieskist) Als er iemand behulpzaam is ben jij het wel!
                        Maar vijf gram mag duidelijk zijn dat er ietsje meer vanaf komt en buiten dat, heb ik het meer over de reacties die daarvoor
                        geplaatst worden zoals,, O Gij grote meester en dat ben ik niet! Ik heb dit door de loop van de jaren ( gedeeltelijk) bedacht
                        en ga hier geen veranderingen meer inbrengen. Werkt prima zo en mijn ''excuses'' voor het verkeert formuleren!


                        Stemma, ja droge topjes op een professionele weegschaal, dit is ongeveer 70% van de oogst op de foto.
                        Oververhit? Ik denk dat dat aan mijn oude camera ligt ik heb dat vaker gehoord, wel goed opgevallen van je!!
                        Ik probeer zo min mogelijk natuurlijke voeding te geven en zeker de eerste en de laatste drie weken niets meer.
                        Ik ben maar een kleine gebruiker die hier vier maanden voldoende aan heeft.....

                        En inderdaad, sommige toppen hangen naar beneden ( knakken en buigen ) maar in z'n kleine ruimte moet je kiezen of delen...........
                        Ps. Typen is niet mijn sterkste kant, kan inderdaad een beetje onduidelijk overkomen maar
                        wens jullie een aangenaam weekend toe!!!
                        Last edited by Ipie; 25 March 2017, 13:38.

                        Comment

                        Bezig...
                        X