Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kelkjes verwelken onderaan de plant + geel grijze bladranden hier en daar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kelkjes verwelken onderaan de plant + geel grijze bladranden hier en daar

    Korting op 420shop
    Hallo . Ben voor de eerste x beginnen met zelf mijn babytjes te kweken alles ging goed tt nu toe nu vind ik bij enkele van lijn plantjes(auto's) dat mijn kelkjes onderaan de plant beginnen te verwelken + dat sommige blaadjes opkrullen en kapot gaan ze staan nu 1 1/2 week in bloei ongeveer .. platjes amnezia 3 x gratis white shark3 cheezer2x en chocolope 2x allemaal auto's . Nu heb ik onderconden dat de problemen altijd bij de amnezia is begonnen en dat het precies overdraagbaar is ... nu wil ik foto's maken maar lukt me dit niet :s kan iemand me helpen het is men eerst x dat ik kweek en heb al zoveel gelezen en gedaan dat ik op den duur niet meer weet wat het zou kunnen zijn maar van verwelkte kelkjes lees je nergens niets iemand hulp aub ???

    #2
    Niemand heeft het ook over verwerlkte kelkjes dus zonder beeld wordt dat maar gokken.

    Comment


      #3
      Hoe noem je dit dan in de volksmond ? Met kelkjes bedoel ik dus waar de toppen op komen beowulf. noemd me dit de node ? Srr maar ven dan ook ng maar een beginner .. en zou graag een foto plaatsen maar lukt me hier niet :-s

      in ieder geval bedankt voor je reactie

      Comment


        #4
        Wat is je medium en hoeveel voeding\EC is deze? Daar zou ik het eerste gaan zoeken.
        http://akk.li/

        Comment


          #5
          Medium is plagron allmix en nutrienten ook. maar heb enkel na 6weken voeding beginnen gebruiken omdat er in allmix genoeg voeding zou zitten ... geen growvoeding gebruikt enkel bloeivoeding nu, ik geef ze nu 30ml bloei op 10liter water normaal zou dit 50 moeten zijn volgens plagron maar begin liever gelijdelijkaan met voeding geven .. ec meet ik niet eigenlijk enkel ph beginnersfout mssn ? zal mij ng maar een ecmetertje gaan halen zeker ? Hebben jullie een iedee hoe ik hier fotos kan plaatsen ? Ik wil ze uploaden maar lukt me niet anders had ik je enkele pic's getoond maarja :s

          bedankt voor je reactie growerpowerled

          Comment


            #6
            Welk lichtschema? Zoals gezegd, voeding, pot grote, tent.... kortom iets meer info. Of een deftige foto. Dat zal de enigste manier zijn om een deftig antwoord te krijgen vrees ik.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #7
              12/12lichturen. voeding plagron terralijn .11literpot in secret jardin darkroom van 120x120x200 10plantjes in mssn wat veel maarja ( nog x beginnende hobby'ist )
              kzou graag ne foto willen plaatsen maar lukt me niet

              Comment


                #8
                Wsl staan die veel te nat. Dus elke dag een liter water in een 11 liter pot? Moet je niet twijfelen.

                Comment


                  #9
                  12/12 met autoflowers is niet goed. Best ga je naar 18/6.
                  Ben zeker geen autoflower expert en kan dan ook niet zeggen als dit het probleem is. Maar ze moeten wel op 18/6.

                  Wat is het probleem met je foto plaatsen?
                  Als je foto te groot is kun je deze hier verkleinen. http://www.picresize.com/

                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment


                    #10
                    Om de 2 dagen 1liter doe ik dus denk niet dat het daar aan zal liggen laar zal is proberen om de 3 dagen water te geven maar denk niet dat dat ook goed is . . . Thx beowulf

                    18/6 zou idd beter zijn maar 12/12 lukt ook hoor mssn wat minder opbrengst .. + extra elektriciteits kosten . Heb bij vrienden autoflowers ook zien afbloeien op 12/12 + nu weer naar 18/6 gaan zou ook niet echt goed zijn voor de plantjes denk ik in ieder geval thx vaperke ! Zal is cheken of het lukt om foto te verkleinen .

                    Comment


                      #11
                      Foto'tje
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Thx backyardplant dat wzs nu eens nuttige informatie !! Ik vernevel ze vanaf nu niet meer + zal wqt minderen met ze water geven wznt denk wel dat het daar aan zal liggen .. in ieder geval super bedankt voor je info ( zoals ik al zei tis men eertse kweekje ng veel leren ) als jullie graag hebben strek in ng enekel fotos van de rest van de dzmes die er tt ni toe ng goed uit zien .. de dame in kwestie heb ik er uit gesmeten en gew buiten gezet .. zie wel wat er met er gebeurt .. thx guy's

                          groene groeten

                          Comment


                            #14
                            Het woord dat je zocht is calyxen ipv. de genoemde kelkjes. Alhoewel de betekenis hetzelfde is.
                            Calyx is latijn voor kelk of bloemkelk.
                            Hier spreekt men voornamelijk over calyxen.

                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                            Comment


                              #15
                              Thx good to know
                              Ik gebruik dus de juiste nederlandse benaming :-p
                              thx voor de info hoeloes

                              Comment

                              Bezig...
                              X