Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terugschakelen tijdsklok 12/12 18/6 autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Terugschakelen tijdsklok 12/12 18/6 autoflowers

    Korting op 420shop
    Hey mensen ben reeds nieuw hier op het forum en moet het ng wat leren hoe alles hier juist werkt.. vandaar al mijn topics al .. sorry hiervoor ..

    ben nu een tijdje geleden begonnen met mn eerste kweekje met autoflowers . Omdat ik ng moet leren en had gehoord dat autofowers het gemakkelijkste was om mee te beginnen en te leren ... nu heb ik mijn af'jes laten voorgroeien op 18/6 . Maar vanaf ik bloeiverschijnsels zag ben ik naar 12/12 overgeschakeld ( op aanraden van mijn broer ) nu heb ik al heel veel gelezen ondertussen ( na dat ik geluisterd had naar mijn broer :-s ) en ik heb dus ondervonden dat jullie allemaal aanraden om bij af'jes op 18/6 te blijven of zelf meer licht te geven ..

    nu staan de dames +- 2weken in bloei . Maar zou graag mijn lamp voor omschakelen naar 18/6 om toch het gewenste resultaat te behalen .

    of zou dit alleen maar stres veroorzaken bij mijn dames ?

    sorry mensen voor het onduidelijke schrijven van mn verhaal .. hopelijk verstaan jullie me ..

    groene groeten


    #2
    Mijn autoflowers zijn van 18 naar 12 naar 18 en terug naar 12 uur licht gegaan. Niks gemerkt van stress. Wil niet zeggen dat die van u er ook gaan tegen kunnen. Proberen. Je gaat sowieso tegenstrijdige berichten hierover krijgen. Zijn er problemen, volgende ronde beter.

    Comment


      #3
      Ok thx beo en ..
      en waarom benj dan om het einde ng eens terug gegaan naar 12 ?

      en sorry van overtlaatst had niet zo tegen je moeten reageren ..

      thx voor je hulp mate !

      Comment


        #4
        Noodzaak. Gestart in hun eigen voorgroei tent op 18 uuren toen ze te groot waren voor het beperkte wattage zijn ze meegegaan met het ritme van mijn normale kweek. Waar een plant geoogst werd heb ik dat gat opgevuld met een autoflower. Tot die tent geoogst was en dan konden ze bij met de nieuwe zaailingen nog effe onder 18 uur en dan na zijn ze mee overgeschakeld met ronde 2 voor de bloei, voor de laatste twee weken ofzo. Om toch nog iets te hebben van die lege ruimte. Autoflowers binnen onder 18-20 uur licht, tis een kostelijke zaak.

        Comment


          #5
          Is idd een kostelijke zaak !! Wel slim bedacht van je om zo te werk te gaan .. maar lijkt me veeeeeel werk

          Comment


            #6
            Hebj er dan veel afgehaald ?

            Comment


              #7
              Geen idee. Genoeg om te proeven. Een 100 gram van een plant of 10. Geen idee meer wat het was. De enige reden dat ik ze zette was omdat de zaadbank waar ik het meeste zaden van koop paarse soorten uit bracht en enkel in auto vorm. En ik vond die cool om te zetten.

              Comment

              Bezig...
              X