Gevonden zaadje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Therookie
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2017
    • 2

    #1

    Gevonden zaadje

    Korting op 420shop
    Hey allemaal. Ik heb me net aangemeld op deze site omdat ik met (misschien een domme) vraag zit. Ik heb gisteren tussen mijn zakje mango haze een klein zaadje aangetroffen. (Hoe kan het dat er zaadjes tussen mijn wiet zitten?) Nu vroeg ik mij af of ik dit zelf kan planten? Zoja, wat is de beste methode?

    Alvast bedankt!

    TheRookie
  • ikhebeennaam
    T.H.C. Master
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 512

    #2
    De plant kan bevrucht zijn door verdwaald mannelijk spoortje. Lijkt me stug met maar een zaadje. Maar wie weet wat er in andere zakjes zat.

    Dus logischer is het een hermafrodiet die zichzelf bevrucht heeft.

    Ga je die uitbroeden heb je imho 90procent kans op een waardeloze herma plant. Dan blijf je zelfbevruchting en dus zaad en flutwiet houden.

    Maar soms heel soms heb je geluk en komt er een pracht van een in jouw geval mango haze vrouw uit.

    Het is een gok om die te planten

    Het kan echt maar meestal wordt het een sof.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Yep, tis leuk, of eigenlijk niet; je betaalt voor wiet, niet voor waardeloze zaadjes.
      Als je toch eens een plantje wil kweken deze zomer geef je beter een paar euro uit aan wat goeie zaadjes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Hm, eerste keer dat ik daar iets van hoor. Sticky van maken?

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Steek hem in pot aarde en kijk wat er uit kom zelfde geld iets lekkers te roken wie niet waag die niet win.
          Niemand kan je zeggen wat er uit kom
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...