Te vroege bloei? (April)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RSlover
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2017
    • 14

    #1

    Te vroege bloei? (April)

    Korting op 420shop
    Hey, sinds kort ben ik begonnen met het kweken van een plant om te zien wat het geeft. Hiervoor ben ik begonnen met ontkiemen op begin april, ik nam waar dat de plant vroeg begon te strekken en heb daar maatregelen voor getroffen maar nu zie ik dat de plant ondanks de hoeveelheid uren licht toch is beginnen bloeien. 14u licht, rest donker

    Is het schip gezonken of kan ik hier nog iets aan doen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Hoeloes
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2016
    • 1051

    #2
    Auto flower misschien?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      kom op je heb toch wel centen voor nog een ander zaadje en laat deze lekker gaan
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #4
        Sommige planten bloeien al met 14 uur andere met minder
        die 12 uur is maar een vuistregel voor binnenkwekers

        Comment

        • RSlover
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Apr 2017
          • 14

          #5
          Zou de plant toppen een oplossing kunnen zijn?

          Comment

          • Hoeloes
            Advanced Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2016
            • 1051

            #6
            Ik zou persoonlijk in de bloei niet toppen.
            Achja voor €10,- heb je idd zo weer min. 2 goede zaden.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Verduisteren, er zit niets anders op.
              Zorgen dat ze niet meer dan 12-14 uur licht krijgt tot de oogst.

              Ga je niets doen gaat ze terug in groei.
              Deze bloei maakt ze niet af, en zal verwelken, wegschimmelen als je het laat zitten.
              Terug in groei gaan doet ze een week of 4 over.
              Dan blijft ze groeien tot augustus/september en zal dan opnieuw gaan bloeien.

              Mits je ze gezond houdt eh...

              Te vroeg begonnen ja, 1 juni is vroeg zat eigenlijk.
              Mjah, ongeduld eh, dat heeft elke buitenwietkweker

              M'n sierbrandnetel is trouwens doodgevroren buiten, afgelopen week.
              Dan staat jouw plant er een stuk beter bij.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • RSlover
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Apr 2017
                • 14

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                Verduisteren, er zit niets anders op.
                Zorgen dat ze niet meer dan 12-14 uur licht krijgt tot de oogst.

                Ga je niets doen gaat ze terug in groei.
                Deze bloei maakt ze niet af, en zal verwelken, wegschimmelen als je het laat zitten.
                Terug in groei gaan doet ze een week of 4 over.
                Dan blijft ze groeien tot augustus/september en zal dan opnieuw gaan bloeien.

                Mits je ze gezond houdt eh...

                Te vroeg begonnen ja, 1 juni is vroeg zat eigenlijk.
                Mjah, ongeduld eh, dat heeft elke buitenwietkweker

                M'n sierbrandnetel is trouwens doodgevroren buiten, afgelopen week.
                Dan staat jouw plant er een stuk beter bij.
                Thanks ik ga dus gewoon afwachten, en ja mss was ik iets te vroeg, maar hej fouten zijn er om van te leren he

                Comment

                Bezig...