Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e poging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik zit helaas op de 4e etage dus zodra het weer en wind het toelaat gaan ze zekert naar buiten.
    Wat zou ik nu het best kunnen doen ze soort van vast zetten met steunen en ze op het balkon zetten.
    Of moet ik andere maatregelen nemen? er komen ook nog wat pro planten aan dit weekend die kunnen wel direct het balkon op die zijn al meerdere weken oud en een stuk steviger.
    Maar dat is power plant.
    Zit ik nog met de vraag voeding ik moet nog anderhalve week wachten als ik hashkip goed begrijp.
    Nu heb ik gehoord dat tomatenplanten voeding best werkt voor mijn buiten planten.
    Ik heb pro voeding bekeken maar dat is nog echt een stap te ver.
    Mag ik hashkip even speciaal bedanken voor de tips en advies.
    Dankjewel man.
    Ik hou jullie dinsdag weer op de hoogte met foto's fijn weekend

    Comment


      #17
      ik zou ze buiten neer zetten of overpotten en dan tot max de lob blaadjes in graven. en dan lekker van het zonnetje genieten de komende week

      Comment


        #18
        Dat doe ik zoveel mogelijk, maar ik heb maar 6 tot 8 zonne uren per dag op mijn balkon.
        Ben ik savonds thuis zitten we gezellig samen op de gallerij in het zonnetje maar goed dat is niet 100% zon de hele dag.
        Dat overpotten ben ik ook gaan doen en daar knappen ze ook zeker wel van op.
        In ieder geval thanx weer en tot binnenkort guys.

        Comment


          #19
          Hi guys.

          ​​​​​het is alweer een maand of 2 terug sinds mijn laatste update.
          Nu wil ik jullie graag weer op de hoogte brengen en wederom om wat advies vragen.
          Ik heb ze getopt en de groei is iets natuurlijker geworden denk ik.
          Ik heb ook het idee dat ze aardig bijtrekken maar daar heb ik jullie voor nodig om dat te bevestigen of ontkrachten.
          Verder is het wijs om bij te gaan voeden en zo ja wat?
          Nogmaals ze krijgen maar 9 uur direct zonlicht per dag.
          Kan iemand mij vertellen hoe ze er nu bij staan (zie foto) alvast bedankt.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #20
            Foto 2
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #21
              Ja, ze staan er goed bij hoor.
              Voeding kan nu. Groeivoeding, want ze bloeien nog niet.
              Weet je zeker dat het autoflowers zijn ?
              Duurt lang voor ze bloeien, mja, voordeel is meer wiet
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Volgens de site waren ze auto seed en auto flower speciaal voor de beginnende kwekert.
                Maar goed ik heb ze alle 4 getopt en ze beginnen nu redelijk te vertakken en dicht te groeien.
                Ik heb ze 1 mei al geplant he dus hadden ze toch allang in bloei gemoeten?
                Of is dat puur te weinig licht dat ze krijgen?
                En als laatste welke voeding is nu het beste.

                Alvast​​​​​​ weer bedankt voor de tips fijne zondagavond nog guys

                Comment


                  #23
                  Is mijn plant nu in bloei gegaan?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • LR2
                    LR2 commented
                    Editing a comment
                    Met direct toprot zo te zien; dat bruine gedeelte.

                  #24
                  Zo ziet de rest er namelijk uit
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #25
                    Die bloeit inderdaad. Maar waar zijn alle bladeren gebleven ? Je hebt toch niet liggen plukken ?
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #26
                      Is dat niet goed dan?!.
                      Ze begonnen uit zich zelf blad afstoten ik ben misschien iets te fanatiek geweest.
                      En wat kan ik nu het beste doen

                      Comment


                      • LR2
                        LR2 commented
                        Editing a comment
                        Het blad terug lijmen gaat niet. De kans dat ze fatsoenlijk de eindstreep halen heb je nu ook verkleind. Blad is het zonnepaneel van de plant, zonder groot blad kan ze niet genoeg energie opwekken om te groeien. Jij dacht vast dat er meer energie naar de toppen gaat als het blad weg is? Dat lees ik vaker, maar waar moet die energie vandaan komen? Wiet heeft geen accu of benzinemotor.. Enkel zonnepanelen.. Nouja, deze plant niet meer.

                      #27
                      Je bladeren werken als zonnecollectoren, als je die weghaalt kan je plantje minder licht opnemen en groeit ze minder goed. Ook haalt je plant voedingsstoffen uit de bladeren dus die laat je beter hangen tot ze vanzelf afvallen of los hangen.

                      Blad afstoten aan het einde van de kweek is normaal, maar dan vallen er enkele af, niet veel. Is het nu ook nog te vroeg voor, ze staat pas net in bloei. Er moet dus iets anders aan de hand zijn. Worden de bladeren eerst snel geel en vallen dan af ? Wellicht staat je plant te nat ? Til de potten eens op, voelen deze zwaar aan ?

                      Verder zie ik op de 1ste foto wat bruins in de top, is dit misschien toprot ?
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment

                      Bezig...
                      X