Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is mijn plantje vrouwelijk HELP MET ADVIES

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is mijn plantje vrouwelijk HELP MET ADVIES

    Korting op 420shop

    Hallo ik heb een vraag
    ik heb begin eind januari een zaadje ontkiemd en in potgrond van de supermarkt gezet
    ik heb 2 soorten gekocht bij greenhouse via internet
    auto fem double glock en auto fem earlyskunk
    na een paar plantjes die ik heb weg gegooit te hebben in de groeifase vanwege de haters politiek en mensen die niet houden van wiet
    wil ik heel graag weten of mijn plantje een man of vrouwtje is want ik zelf kan het nog niet zien
    Ik heb eerder ook geplant ik heb mannetjesplanten en vrouwtjesplanten gehad en altijd gewoon potgrond water nu heb ik bijvoorbeeld ook
    Cannavega voor de wortels gebruikt een aantal weken en wil grow en bloom of flores halen en mischien wissel ik na advance nutritiens want grow en bloom is van hun goedkoper is dat verstandig is dat verstandig
    en is mij plant vrouwtje kan een proffosionele groeier of iemand het al zien bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Zo kan ik het ook.

          Hallo. Ik kan het goed antwoorden. Als het een gefeminiseerd autozaad is dan het een vrouw is. Je hebt het zelf zelf gekocht? En je vertelde ons dat je eerder geworden bent en dat je zowel mannelijke als vrouwelijke planten had.
          Geen zorgen, wacht een beetje langer en stuur dan nog wat meer foto's.
          Gelukkig groeien. Neuk de haters.
          Ad usum proprium!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
            Zo kan ik het ook.

            Hallo. Ik kan het goed antwoorden. Als het een gefeminiseerd autozaad is dan het een vrouw is. Je hebt het zelf zelf gekocht? En je vertelde ons dat je eerder geworden bent en dat je zowel mannelijke als vrouwelijke planten had.
            Geen zorgen, wacht een beetje langer en stuur dan nog wat meer foto's.
            Gelukkig groeien. Neuk de haters.

            hou het netjes mens let op je woorden graag

            Comment


              #7
              Bij dit plantje is nog niet te zien wat het is simpelweg omdat het daar nog niet lang genoeg voor staat.
              Bij niet-autoflowers krijg je vaak al verklikkers na een paar weken, autoflowers krijgen geen verklikkers zover ik weet die gaan meteen de bloei in.

              Misschien wel een idee om je allereerste bericht even te herzien en te posten in beter begrijpbare zins opbouw ik heb eruit kunnen halen dat je wilt weten of het plantje mannelijk of vrouwelijk is maar de rest snap ik helemaal niks van

              Misschien zoiezo nog even het 1 en ander doorlezen want potgrond van de supermarkt? daar lijken ze het nog aardig op te doen maar kun je behoorlijk mis mee gaan. Daarbij gebruik je een doorzichtig eehhh onderkant van een fles ofzo? wortels vinden licht niet leuk.

              Je wilt grow en bloom en flores halen en hebt vega gebruikt voor de wortels....je haalt alles door elkaar joh.
              Canna heeft vega en flores, waarbij je vega nog niet meteen bij het wortelen hoeft te geven, dan zou ik eerder voor rhizotonic gaan en afhankelijk van of die grond gevoed is, heel lichtjes bijvoeden. Heb je tenminste wel gaatjes in de fles gemaakt of staan je wortels gewoon kapot te stikken zonder luchttoevoer?
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

              Comment

              Bezig...
              X