Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tentje om te drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tentje om te drogen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben sinds dit jaar mijn eerste kweekje begonnen. Ik wil weed kweken omdat ik zeer slecht slaap. Ik ben nu een buitenkweek begonnen die ik ergens in juli zal oogsten (autoflower).

    Ik ben nu op zoek naar een manier om de planten te drogen. Ik las dat dit ook kan in een kweektent.
    Volgens mijn opzoekingen heb ik hiervoor nodig:
    - Kweektent
    - Buisventilator
    - Koolstoffilter
    - Afzuigslang

    Ik ben dus op zoek naar een zo goedkoop mogelijk systeem die me toelaat de weed te drogen zonder voor geurhinder te zorgen.

    Eventueel zou ik later in dat tentje ook een kweek beginnen, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde. Als ik er al een kweek in zou beginnen, zou ik sowieso met kleine plantenstammen en autoflowers werken. Dus hoog hoeft het kweektentje dus niet te zijn. Ongeveer een meter en het zou dan ook om een 2-tal planten gaan.

    Kunnen jullie me helpen bij mijn zoektocht. Ik heb al meerdere online winkels bezocht, maar ofwel vind ik complete sets, die ik (nog) niet nodig heb, ofwel aparte onderdelen waarvan ik niet weet welke capaciteit ik nodig heb.

    Alvast bedankt voor de hulp!

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Dank u wel! Hier kan ik wat mee.

      Ik ben momenteel 7 autoflowers aan het opgroeien die ik normaalgezien begin augustus zou oogsten.

      Ik vertrek op 18 augustus wel voor 2 weken met verlof. Het drogen zou dus in principe moeten lukken, maar het curen en vooral af en toe verluchten in weckpotten in die 2 weken die ik weg ben gaat helaas niet lukken.

      Comment


        #4


        Hiermee zou ik dus op een correcte manier kunnen drogen zonder geurhinder?

        Comment


          #5
          Yep dat denk ik wel.
          Ik heb natuurlijk geen ervaring met dat filter.
          De clipfan is overbodig.


          !(◎_◎)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Ok. Een heel grote bedankt!

            Comment

            Bezig...
            X