Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goed Plantje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nee, bij autoflowers heeft dat geen zin. Die mag je zelfs hun hele leven op 18/6 zetten. Zij gaan zich niet focussen op het aantal uren licht, maar op hun eigen leeftijd. Dat komt door de zelfbloeiende eigenschappen van de Ruderalis waar autoflowers mee gekruist zijn. Een autoflower komt dus sowieso in bloei.
    Bloeivoeding geef je enkel als je duidelijk bloei ziet. Zelfs al zie je de eerste haartjes, je blijft groeivoeding geven tot je echte pruikjes ziet over de gehele plant.

    Waar heb je het zaadje gehaald of gekocht?De breeder of zo?
    Online ff gezocht naar Strawberry Haze Autoflower, maar vond enkel de gefeminiseerde versies (Arjan's Strawberry Haze)

    Comment


      #17
      miss krijgt ze in de nacht licht, dat kan een probleem zijn want snachts maakt de plant haar bloei hormonen. dus als die slaapt en teveel licht krijgt heb je kans dat de bloei uitgesteld word. sommige auto geven beste resultaat op 18/6 andere 20/4 maar als die helemaal geen rust krijgt gaat t niet goed dus ff op letten op die niet ergens licht vandaan krijgt als t donker moet zijn. ook omdat de plant binnen een bepaalt aantal dagen in de bloei hoort te schieten moet ze wel de dagen kunne tellen. miss gaat daar iets fout

      Comment


        #18
        Ik heb ze van een vriend gekregen, maar die van hem waren na een week of 8 klaar. Hij had wat zaadjes over, maar geen idee waar hij ze vandaan heeft. Ik heb wel zijn plant zien groeien en het lijkt best wel op hoe die van mij groeit. Dus doe ik iets verkeerds of moet ik misschien toch eraan denken dat het een gewoon zaadje is?

        Comment


          #19
          Je kan het testen. Zet ze een weekje of twee op 12/12. Zie je dan vooruitgang (begin bloei) dan kan het wel eens een regulier/feminized zaadje geweest zijn.
          Of vraag aan je vriend meer info over het zaadje. Kennis is veel waard.

          Comment


            #20
            Ik denk dat we een dame hebben en het nu duidelijk zien. Maar geven jullie graag het oordeel of ze bloeit of niet, je ruikt haar wel al een beetje
            Attached Files

            Comment


              #21
              Het is nog redelijk onduidelijk op de foto's, maar als ik me niet vergis zie ik witte haartjes (pistels).
              Dat is het prille begin, voorbloei en dat wil inderdaad zeggen dat je een vrouwelijke plant hebt.
              Wel nog steeds opletten of er zich geen balletjes vormen ook (herma's).

              Comment


                #22
                Duidelijk pistils te zien.
                Dat betekent vrouwelijke voorbloei.
                Voor nu. Tot ver in de bloei kan een plant nog hermafrodiet worden.

                btw. Geen enkele plant is in 8 weken klaar.
                Alleen de bloeitijd duurt al 8 weken.
                Je maat heeft dus rijkelijk te vroeg geoogst.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #23
                  Iemand nog tips waar ik de komende tijd goed op moet letten?

                  Comment


                    #24
                    En natuurlijk gebeurd dit weer bij mij. Het is een herma geworden... ik zie duidelijk zaad op de bladeren liggen en zakjes met pollen... Kan ik nu doorgroeien of gewoon huppake in de prullenbak. ik weet weinig over herma's dus als iemand wat meer erover kan uitleggen, graag.

                    Comment


                      #25
                      Hermafrodiet=tweeslachtig. Dus een herma kan zichzelf bevruchten. Je gaat dus sowieso zaadjes vinden in deze plant.
                      Laat je ze echter staan bij andere, vrouwelijke, planten dan hebben deze een grote kans dat ze ook bevrucht worden door die ene herma.
                      Met andere woorden, met een hermafrodiete plant kan je weinig aanvangen. Jammer, maar je kan ze maar best wegdoen.

                      Comment

                      Bezig...
                      X