Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste Guerrilla kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste Guerrilla kweek

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,

    Ik heb sinds vandaag mijn 14 dagen oude Autoflowers op hun Guerrilla spot gezet in 15L potten met growmix, het overpoten ging niet helemaal soepel maar ook weer niet helemaal verkeerd.
    ik weet dat de planten nu stress hebben en dat dat groeistilstand inhoud. mijn vraag is nu hoe lang kan duurt het voordat ze hiervan hersteld zijn? als je er vanuit gaat dat het overpoten niet super goed ging maar ook niet heel slecht.

    Hoevaak en hoeveel moet ik water geven in 15 L potten?

    Ik heb 1 foto toegevoegd.

    ik hoor graag van jullie

    fijne dag.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    In dit stadium van de groeifase zou ik me niet al te erg zorgen maken over groeistilstand. Zorg er eerst voor dat je plantjes beschermd zijn tegen dieren, groot en klein. Voor slakken raad ik koper aan (kopertape) en ook wat gaas eromheen voor geknabbel van grotere dieren te voorkomen.
    Water geven moet je voelen. Steek je volledige vinger in de grond. Voelt je vingertop nog vochtig, dan geef je niks. Voel je geen vocht meer, dan mag je wat bijgeven. Aangezien deze buiten staan, hou het weer in de gaten. De volgende dagen wordt het warm, geen regen. Dan weet je dat je regelmatiger gaat moeten checken. Heeft het net geregend, ja dan weet je het ook wel.

    Succes!!!

    Comment


      #3
      Misschien een domme vraag maar waarom zet je ze niet in de volle grond ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      Bezig...
      X