Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groeiachterstand Royal Ak auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groeiachterstand Royal Ak auto

    Korting op 420shop
    Beste collega smokers,

    Ik heb in april kriebels gekregen om een experimenteel kweekje te doen Heb direct een zaadje Royal AK automatic van RQS besteld. Deze heb ik op 28 april gezaaid. Ze kwam snel boven maar wierp haar zaadhoesje maar niet zelfstandig af terwijl de stengel was aan het strekken. Na 4-5 dagen heb ik dus uiteindelijk zelf een beetje geholpen en het zaadhoesje eraf getrokken, de volgende dag kwamen haar lobblaadjes al tevoorschijn. Sindsdien groeit ze wel mooi maar als ik ze vergelijk met andere autos van mensen op dit forum heeft ze precies een weekje groeiachterstand (ik denk doordat het zaadhoesje er zo laat afkwam). Nu was ik niet aan het panikeren maar gisteren heb ik witte bloeihaartjes ontdekt terwijl ze nog maar amper 13 cm hoog is. Gaat ze deze achterstand nog kunnen inhalen en strekken of is er iets wat ik kan doen om haar te doen strekken? De blaadjes lijken wel ok te groeien enkel de hoogte- en breedtegroei is enorm traag zo te zien. Achter mijn dakraam heeft ze nochtans volle zon de laatste 2 weken
    gehad. Ik had geen hoogste verwachtingen voor een eerste kweek op natuurlicht maar had toch minstens gehoopt op ong. 5 gram kwaliteitswiet deze zomer maar daar gaat ze zo niet in aan geraken precies
    Kan iemand mij geruststellen? Komt deze nog in orde?


    Hierbij wat foto's van mijn dame en alvast bedankt ;D
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Ah ok ik dacht dat ze nu al bijna ging stoppen met groeien :p en idd ik ben al blij dat het een vrouwtje is en geen herma. Ik had geen idee dat glas de stralen tegenhoudt, zal haar tijdens de dag in de tuin zetten nu en gwn snachts binnen om te slapen. Ze ruikt echt al naar ak-47 heerlijk Als alles goedkomt wordt deze wel een goeie paffer denk ik thx voor het advies

          Comment


            #6
            100% zeker dat het een vrouwtje is, dat kan ik via die ene foto eigenlijk niet zeggen. Kijk goed of er ook geen ballen aankomen, want dan mag je het vergeten.
            Maar maak je hier niet direct zorgen over. Als je zorgt dat het plantje zich goed voelt, en niet te veel stress ondervindt, dan lukt dat wel.
            Ik hoor wel eens zeggen dat zaden van RQS hermagevoelig zijn. Geen idee eigenlijk of dat wel zo is?
            Zelf heb ik eenmaal de Quick One van RQS gekweekt en geen herma's gehad. Ook geen grote opbrengst, maar dat lag aan de omgeving waar het plantje stond.

            Comment


              #7
              Ben haar deftig aan het inspecteren op ballen elke dag maar voorlopig enkel bloeihaartjes te vinden gelukkig . Heb haar de laatste 3 hete dagen buiten laten staan en ze heeft precies heel erg genoten van het snikheet zonnetje want ze is nu 15 cm dus al 2 cm gegroeid op 3 dagen tijd. Heb alleen witte vlekjes ontdekt op de bladeren en na onderzoek zelfs paar trips gevonden. Heb alle parasieten verwijderd en nu hoop ik dat het maar niet erger wordt. Wil mijn eerste dame niet kwijt aan die kutbeestjes Ze ziet er wel nog gezond uit voorlopig

              Comment

              Bezig...
              X