Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hangende blaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hangende blaadjes

    Korting op 420shop
    De blaadjes zijn helaas gaan hangen. Kan iemand mij helpen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Is nu 10 dagen geleden uitgekomen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      In ieder geval te nat maar te weinig informatie voor een goed antwoord............

      Comment


        #4
        Hij is geplant in kokosgrond. Steel is lang en dun. Het is amnesia haze autoflower, besteld bij azarius. Hij staat onder TL verlichting (cool white) circa 10 cm afstand.

        Ik hoop dat dit voldoende info is. Mocht ik nog wat vergeten zijn, dan hoor ik het graag.

        Comment


          #5
          lange dunne steel = licht tekort.

          >>>> https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nabis-helpdesk
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Kun je hem niet buiten zetten? Wel eerst dag of 4 in de schaduw anders krijgt hij ineens een overdosis licht.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Het is eigenlijk de bedoeling om hem binnen te kweken in een kweektent. Die is onderweg. Is het misschien niet mogelijk dat het wat te veel water was. Ook omdat de bladeren zo gaan hangen

              Comment


                #8
                Hoeveel watt is je TL? Kokospotgrond heeft als nadeel, bij 100% kokos, dat de ph zich moeilijk laat regelen. In ieder geval voorlopig geen water geven!
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Volledig doordrenkte cocos is nog steeds een lichter medium dan licht vochtige potgrond. Hoe kunnen ze dan te nat staan op cocos? Dan staan ze op hydro ook te nat.

                  Comment


                  • Stemma
                    Stemma commented
                    Editing a comment
                    Dat vraag ik mij ook wel eens af, zal wel met worteldruk te maken hebben?

                  #10
                  Ph meter hebben we besteld. Ik hoop dat het daar ligt. Ze word als ma geler. Heb het grond wat los gemaakt en laten drogen. Teveel water leek mij ook al sterk. Heb nog niks onder uit emmer zien lekken. Verder maar geen water de eerste dagen. Tent is onderweg en hoop daar beter licht van te hebben. We hebben nu 58w Cool White tl. Hangt op en afstand van 10cm dichterbij kan helaas niet. Las namelijk 5cm afstand mocht best? Dit is ons eerste keer en ik lees veel info maar ook veel verschillende meningen en methodes. Vind het wel lastig het juiste te doen. Maar van doen leer je het beste. We hebben nu twee dark devil auto onder het keukenrol liggen en hopelijk gaan we er veel van leren. Bedankt voor het reageren allemaal!

                  Comment


                    #11
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #12
                      Je kan je potje eenvoudig ophogen door er iets onder te zetten bijv een broodtrommeltje of wat dvdhoesjes. 58 w totaal is wel weinig om onder te kweken maar als je tevreden bent met 3 gram opbrengst aan het eind, hou ik mijn mond verder.
                      Heb je wel gaatjes onderin de emmer gemaakt?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #13
                        Ik heb voor de groei 300wat led lamp besteld. Is nog aantal weken onderweg. Emmer staan tegen de tl bak kan egt niet verder omhoog. Verder verwacht ik de tent aankomende week daar moet alles aanwezig zijn als het goed is. 58w is idd erg weinig. Hopelijk houden ze het nog eve uit zonder goed licht.

                        Comment


                          #14
                          Plantje gaat hard agteruit helaas blad krult al op en is ook aardig geel. Ander plantje begind de punt van het blad te krullen. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Water te kort? Of voeding? Kweek op cocos en heb veel gelezen over voeding tekort. Maar is dat ook al nodig op de 10de dag na dat hij boven de grond is gekomen? Of ligt het aan het ligt? Heb 2x tl 58w Cool White boven op de emmers. Met en waaier. Er op. Zal eve paar foto's stuuren. Alvast bedankt.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                            #15
                            Het zijn drie amnesia haze planten. Heb de gele beetje groei voeding maar gegeven kijken of dat werkt.

                            Comment

                            Bezig...
                            X