Buiten plantjes vraag.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Killie21
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2017
    • 27

    #1

    Buiten plantjes vraag.

    Korting op 420shop
    Goededag,

    ik heb 4 plantjes staan op mijn balkon. Het zijn 4 crystal candy ( autoflower ) nu heb ik ze 13 mei geplant en ze gaan redelijk goed.

    2 plantjes zien er iets minder uit;

    als ik het goed heb gelezen heeft de grotere te veel water gehad.

    De andere die loopt zwaar achter op de andere 3 en ik kan ook niet echt vinden wat er mis mee is. Graag jullie kennis hier over.

    de planten zitten in 12 liter potten.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Killie21
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2017
    • 27

    #2
    Dit is de plant met mogelijk teveel water
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Die eerste staat te nat, heeft wsl gekookte wortels. Zwarte potten in volle zon met teveel water, dat gaat niet goed. Die tweede, dat is het probleem van sweet seeds met autoflowers. Hoe graag ik de zaadbank ook heb, zitten veel mongolen tussen.

      Comment

      • Killie21
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2017
        • 27

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
        Die eerste staat te nat, heeft wsl gekookte wortels. Zwarte potten in volle zon met teveel water, dat gaat niet goed. Die tweede, dat is het probleem van sweet seeds met autoflowers. Hoe graag ik de zaadbank ook heb, zitten veel mongolen tussen.

        Dus die ene die achterloopt kan ik weg doen? Of gewoon laten gaan en kijken tot hoever hij komt?


        En die andere met teveel water, laat ik nu even zonder water tot de bladeren bij trekken ?

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Tot de grond wat droger staat. Kan met dit weer snel gaan. Mss ook effe in de schaduw zetten, of wat witte folie rond de pot draaien. En nog effe wachten met die andere, als ze binnen 2 weken compleet verdraaide bladeren heeft dan kan ze weg, want daar komt niks anders dan fluf op. Allé ja, ze staan buiten he. Kost niks. Wat fluf is beter dan niks.

          Comment

          • Killie21
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2017
            • 27

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
            Tot de grond wat droger staat. Kan met dit weer snel gaan. Mss ook effe in de schaduw zetten, of wat witte folie rond de pot draaien. En nog effe wachten met die andere, als ze binnen 2 weken compleet verdraaide bladeren heeft dan kan ze weg, want daar komt niks anders dan fluf op. Allé ja, ze staan buiten he. Kost niks. Wat fluf is beter dan niks.

            Dankjewel voor de tips!

            Comment

            Bezig...