Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste bladeren kleuren geel en Toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwste bladeren kleuren geel en Toppen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Sinds vanmorgen zijn de nieuwste bladeren geel gekleurd en ook de toppen, er is niets veranderd en de grond voelt gewoon vochtig aan , nu staat deze wel veel buiten en dacht mss aan de temperatuurs verandering van de laatste dagen , ik kom er niet echt uit kunnen jullie mss helpen , voeding is nog steeds hetzelfde plant is nu 4 weken en moet nog 3 a 4 weken (Royal Critical Automatic)
    20170624_093919.jpg
    Last edited by Witteke81; 24 June 2017, 09:29.

    #2
    Deze moet in ieder geval nog langer dan 4 weken. Het is niet omdat de breeder zegt dat je na 7-8weken kan oogsten, dat het zo is. Tel er gerust nog een aantal weken bij.
    Ik zie vooral de tipjes van de bladeren vergelen en als je zegt dat ze vochtig staan, dan kan misschien te veel water(+voeding) geven de oorzaak zijn.
    Dus hoeveel water en of voeding geef je? Ph? Grootte van de pot?

    Comment


      #3
      Volgens ons is de plant nog niet eens in bloei....Welke toppen?

      Comment


        #4
        grootte van de pot is 10 liter , weet dat een een kleine pot is maar had daarvoor niet veel plaats , de tipjes van de bladeren zijn in het beging altijd een beetje geel geweest achteraf waren ze steeds groen dit is de eerste keer dat ik deze soort zet , voeding heb ik in het potgrond verwerkt (Vertafort Organic Nutrition) , ik weet dat het beter kan maar aangezien ik maar 4 plantjes op een jaar zet wil ik ook niet een magazijn met producten in huis hebben , PH waarde geen idee

        Comment


          #5

          zoom20170624_093945.jpg

          Mss beter met deze foto

          Comment


            #6
            Maar het zou natuurlijk kunnen met de afgelopen dagen heb ik heel veel water moeten geven soms tot 3 x per dag dus mss is dit het wel en staat hij nu te nat

            Comment


              #7
              De bloei zit er net aan te komen dus nog een week of 8 minimaal.
              Zou zonde zijn als je 'weken' te vroeg oogst, dan moet je een hele plant tussen een papiertje rollen voor je effect merkt.

              Dat gele lijkt gewoon door de groei van afgelopen dagen te komen.
              Even zien of het weer wegtrekt met een paar dagen.
              De bladpuntjes zijn dan waarschijnlijk omdat je voeding in de grond hebt gedaan.
              Was misschien net teveel, of de grond was ook al voorbemest ?

              Had die korrels al eens gezien ergens.
              Er zijn wel goeie recensies van.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                ja idd daarom dat ik ook voor deze korrel gekozen had , ik wacht een paar dagen af en laat hem een beetje droger staan , en de laatste dagen is hij enorm in groei vooral door te temperaturen van de laatste week , bedankt allen alvast hou het een paar dagen in het oog en laat jullie zekers nog iets weten

                Comment

                Bezig...
                X