Normale groei? Oftraag?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • JahJah1987
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2017
    • 6

    #1

    Normale groei? Oftraag?

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

    ik heb voor de fun voor de eerste maal een zaadje geplant, een autoflower bubblegum, buitenkweek..

    nu is m'n vraag als dit een normale groei is..
    De pot stond eerst buiten omdat het zo'n mooi weer was, lekker in de zon..
    maar na 2 dagen begon het hevig te regenen en heb ik de pot binnengehaald.
    ik heb een 2 lampjes er boven gezet en aan het raam zodat ie tog nog licht had. 1x een 23W cool white spaarlamp & 1 x een 70w uv lamp (voor reptielen normaal)
    maar vanaf er genoeg zon is gaat ie terug buiten..
    nu vind ik dat het niet meer groeit? Mss enkel wat in de hoogte ..
    kan iemand me aub wat tips geven? Om tenminste zeggen als dit normale groei is?
    Dit is van begin fotos tot nu !
    thx allemaàl!
    ( gebruik geen speciale middelen ofzo gewoon pure kweek..enkel 1x per week KLEIN beetje universele plantenvoeding)
    kweet niet als dit de normale groei is? De foto is nu getrokken , het zaadje is ongeveer 9 a 10 dagen geleden geplant...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • JahJah1987
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2017
    • 6

    #2
    Lichten bij binnen staan...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • JahJah1987
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jun 2017
      • 6

      #3
      3 dagen oud..
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • JahJah1987
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jun 2017
        • 6

        #4
        Nu buiten...9 dagen oud..
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • JahJah1987
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jun 2017
          • 6

          #5
          Hoe het plantje nu is na 9 dagen...
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • Droned
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2015
            • 208

            #6
            Je zal de keuze moeten maken tussen buiten of binnen.
            Wil je dat uw buren kunnen meegenieten van uw eerste kweek, dan zou ik ze absoluut buiten laten + wees blij dat het eindelijk eens regent

            Misschien is wat rondneuzen tussen verslagen van andere mensen.

            Verder veel succes nog!
            A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Nou zo mini plantje zal je buren niet op vallen hoor . Best zet je ze buiten en ik beloof je ook al regen het ze zal niet smelten.
              En als je plantje niet lijk te groeien dan is ze waarschijnlijk wortel aan maken en dat zie je niet.
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...