help zijn mijn plantjes goed

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sweetlautje
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2017
    • 7

    #1

    help zijn mijn plantjes goed

    Korting op 420shop
    hallo

    ik kweek voor de eerste keer wietplantjes
    ik heb gekozen voor afghan kush x black domina
    op 26 mei heb ik ze geplant
    ze zijn nu bijna 7 weken
    ze staan nu onder een buro lampje met een halogenen lampje er in
    ik wil het veranderen door een soort houte kastje om te bouwen met een TL buis cool white is dat een goed idee of weten jullie een betere idee
    weet iemand hoe groot ze worden
    en ze lijken zo lang zo uit de krachten gegroeide plant is dat ook zo?

    2 potjes 1,0 liter en een 0,7 liter

    ik hoor graag van jullie




    mvg lau
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    2e topic?

    ​​​​​​​Nee op zich zijn je plantjes in orde maar geef je ze de verkeerde verzorging waardoor ze nu veels te gestrekt zijn. Waarom verzorg je ze niet fatsoenlijk?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Haha, met alle info beschikbaar zijn er toch nog die er aan beginnen met halogeen lampen. Wanneer maakt de gloeilamp zijn rentree? Begin opnieuw en zet ze buiten, zal veel beter gaan.

      Comment

      • sweetlautje
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jul 2017
        • 7

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
        Haha, met alle info beschikbaar zijn er toch nog die er aan beginnen met halogeen lampen. Wanneer maakt de gloeilamp zijn rentree? Begin opnieuw en zet ze buiten, zal veel beter gaan.

        bedankt voor je bericht maar
        hoe bedoel je begin op nieuw
        nieuwe zaaitjes kopen bedoel je ?

        Comment

        • sweetlautje
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jul 2017
          • 7

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
          2e topic?

          ​​​​​​​Nee op zich zijn je plantjes in orde maar geef je ze de verkeerde verzorging waardoor ze nu veels te gestrekt zijn. Waarom verzorg je ze niet fatsoenlijk?
          dank voor je bericht

          geef ze geen voeding moet dat dan?

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Yep, deze spaghetti gaat geen wiet worden.
            Als we op een stoel onder bureaulampjes zouden kunnen kweken zou iedereen dat doen.

            Wil je binnen kweken heb je potten van 10 liter nodig, die tot het randje vol zitten.
            Je hebt ook een goeie kweeklamp nodig, een kweekruimte, koolstoffilter, afzuiger etc.....
            Als je dat allemaal niet hebt kun je beter buiten kweken.

            Je weet dat dit forum voor 18+ is ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • sweetlautje
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jul 2017
              • 7

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
              Yep, deze spaghetti gaat geen wiet worden.
              Als we op een stoel onder bureaulampjes zouden kunnen kweken zou iedereen dat doen.

              Wil je binnen kweken heb je potten van 10 liter nodig, die tot het randje vol zitten.
              Je hebt ook een goeie kweeklamp nodig, een kweekruimte, koolstoffilter, afzuiger etc.....
              Als je dat allemaal niet hebt kun je beter buiten kweken.

              Je weet dat dit forum voor 18+ is ?
              dankt voor je bericht
              ok als ik ze buiten zet hoe moet dat in de winter dan

              Comment

              • Weedjewel
                Special member
                Lucky Member
                • Nov 2010
                • 808

                #8
                ok als ik ze buiten zet hoe moet dat in de winter dan, vraagteken?
                Dan kunnen ze niet buiten.
                Wij van Weedjewel adviseren nieuwe zaadjes en een nieuwe ronde te starten, zoals QnQ al zei: deze spaghetti gaat geen wiet meer worden.

                Comment

                • sweetlautje
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Jul 2017
                  • 7

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel
                  ok als ik ze buiten zet hoe moet dat in de winter dan, vraagteken?
                  Dan kunnen ze niet buiten.
                  Wij van Weedjewel adviseren nieuwe zaadjes en een nieuwe ronde te starten, zoals QnQ al zei: deze spaghetti gaat geen wiet meer worden.
                  stel ik koop nieuwe zaadtjes hoe moet ik het dan doen

                  Comment

                  • Flip Hasjkip
                    Wicked Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 3595

                    #10
                    Begin eens met het forum te lezen, al jouw vragen zijn al beantwoord.

                    In de beginners sectie vind je een schat aan informatie, bijv. Hier ;

                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #11
                      Koop een paar knappe gefeminiseerde autoflowerzaden en zaai ze direct in een pot van 15 liter tot de nok gevuld met niet te zwaar voorbemeste aarde. Binnen ontkiemen, dan paar dagen in de schaduw buiten en dan op een zonnig plekje. Evt afschermen met een stukje kippengaas tegen vogels en katten.

                      Succes!
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      Bezig...