Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken met spaarlampen (autoflowers)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken met spaarlampen (autoflowers)

    Korting op 420shop
    ik heb onlangs een kweektentje (60cm x 60cm) gekocht, en voor daarbij voorlopig 3 spaarlampen 2250 lumen per lamp). Nu heb ik al 3 lowryders autoflower die al in blozei zijn. Kan ik 1 daarvan in de tent met die lampen zetten? Of allemaal? Of is dat te weinig? De lampen zijn 32 watt (--> 125 watt) per stuk.
    De plant is wel veel vertraagd, is dat door te weinig licht?

    Vriendelijke groet

    DaBu
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Heb je de planten buiten in bloei laten komen? Ik lijk wat schade van beestjes te zien.
    Zou ze lekker buiten laten staan dan.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Goeie morgen Stemma

      Ja, die stonden buiten meestal. Denk een oplossing gevonden te hebben: voor op donkere dgen zal ik die enen dan maar in de tent zetten, met de drie lampen een cm of 2 erboven (geregeld gaan kijken dus) en op mooie dagen gewoon de planten terug buiten.
      Heb een app gedownload waarmee je lichtsterkte kan meten (zal wel niet 100% werken, maar geeft toch wel een indicatie), dus zodra t buiten lichter is dan in de tent, mogen ze "buiten gaan spelen".
      En die vlekjes heb ik ook gezien maar de bladeren lijken er verder geen hinder van te ondervinden, nog de rest van de plant

      Bedankt voor je reactie

      Comment


        #4
        Zelfs in de schaduw zullen je planten beter licht buiten hebben dan binnen onder de spaarlampen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Wel,
            met die app om licht te meten toont het (vandaag, nu, toch meer lux/lumen in de tent dan buiten, maar die 2 andere staan buiten nu (ongeveer 3500 L) terwijl die in de tent nu bovenaan toch boven de 10.000 L zit.
            Maar ik hou je op de hoogte

            Comment

            Bezig...
            X