Beste mensen.....
Nooit geprobeerd maar graag reactie op de volgende twee korte vragen.
Kweek al jaren White Dwarf autoflowers met goede resultaten.
Vraag één...Maakt het uit voor de opbrengst om meer dan 18 uur licht te gaan gebruiken?
Vraag twee..Ik droog de wiet minimaal 14 dagen rond de 18 graden maar lijkt of het vochtig blijft!
Kan het een andere oorzaak hebben dat het sneller door mijn vloeitjes heen brand dan de vloei zelf?
Hiermee bedoel ik dat ik dat ik met mijn vinger ( vaak) de vloei nat moet houden anders is de wiet eerder bij het eind dan de vloei zelf!
Zit zelf te denken aan de vettigheid ( hars zeg maar) die dat kan veroorzaken.
Andere omschrijving schiet me niet snel te binnen en hoop dat jullie mij begrijpen....
Alvast bedankt voor jullie reactie....
Nooit geprobeerd maar graag reactie op de volgende twee korte vragen.
Kweek al jaren White Dwarf autoflowers met goede resultaten.
Vraag één...Maakt het uit voor de opbrengst om meer dan 18 uur licht te gaan gebruiken?
Vraag twee..Ik droog de wiet minimaal 14 dagen rond de 18 graden maar lijkt of het vochtig blijft!
Kan het een andere oorzaak hebben dat het sneller door mijn vloeitjes heen brand dan de vloei zelf?
Hiermee bedoel ik dat ik dat ik met mijn vinger ( vaak) de vloei nat moet houden anders is de wiet eerder bij het eind dan de vloei zelf!
Zit zelf te denken aan de vettigheid ( hars zeg maar) die dat kan veroorzaken.
Andere omschrijving schiet me niet snel te binnen en hoop dat jullie mij begrijpen....
Alvast bedankt voor jullie reactie....

Comment