Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alles compleets, maar...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alles compleets, maar...

    Korting op 420shop
    hey guys.

    mijn setup is eundelijk klaar! Zal wat fotos gooien, er zal kera white thunder gekweekt worden 3 plantjes ks mijn eerste kweek!
    60x60x160 tent
    150watt cob led
    afzuiging van huis van boven, zuigt mooi af voor dit tentje komt een filter op

    alles dus in orde gelukkig ook de ph dingetjes en voeding.

    echter, nou worden deze lampen dus totaal niet warm echt nada niks. Probleem is dus dat de temperatuur zo rond de 21-24 graden zit soms iets warmer maar overdag veelal 22 ongeveer. Is dit nietbwat te koud voor mijn plantjes? Heb er nog geen eens fans in staan omdat die van de leds al veel blazen en de afzuiging veel weghaald en ben bang dat het dan te koel word... of maak ik mij druk om niets?

    ben benieuwd de groeten!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Zolang het tussen de 18 en 30 is zie ik geen probleem.
      Fans zijn geen noodzaak, eerder overbodig in veel gevallen
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Kan geen kwaad. En voor zover ik kan zien mogen ze wat korter op de planten. Onder led had ik geen clipfans draaien, enkel de 4 koelers.

        Comment


          #5
          Bedankt! Lamp staat er ongeveer 45 cm vanaf omdat de blaadjes aan de randjes een beetje bruin werden anders, denk dat dit kwam door de lamp namelijk. Zomaar benieuwd naar nog een dingetje, mijn linkse plantje begint nu aan de tweede knot en heeft daaruit al 3 vertakkingen met elk twee blaadjes is dat normaal boven de eerste twee blaadjes al?

          Comment


            #6
            Oke thermometer was kapot heb een nieuwe nu. Temp is overdag 31 gradne om en nabij wel te hoog dus.. en lv rond de 34-38% die te laag dus. Kan dat nou echt kwaad want d eplanten staan er super goed bij en groeien wel prima? Bedankt

            Comment


              #7
              de luchtvochtigheid hoef je je niet druk over te maken. Dat is bij plantjes uit zaadjes geen issue. De temperatuur mag wel wat naar beneden, je zit wel aan de max. Dat kan nog wel eens oplopen als het buiten warmer wordt. Hoe is het buiten de tent, wat is de temperatuur in de kamer waar je tentje staat?

              De afzuiging is me ook een beetje onduidelijk, dat is een unit van je huis ofzo? Die kun je natuurlijk niet regelen. Mocht de temperatuur buiten de tent een stuk lager zijn, dan verhoog je de capaciteit van de afzuiging, voor een betere doorstroom. Maar dat lijkt er niet op dat je dat met je unit kunt regelen toch?

              Comment


                #8
                Heb hem nu in de nacht aanstaan en overdag het heetste deel uit, nu smiddags stond hij in het donker op 25 graden met 55%, mooi dus, denk in de nacht rond de 29 met 40% dus dat is fijn! De afzuiging hier is van het huis perfect voor mijn tentje, enige nadeel was dat als je ging koken oid en je de afzuiging dus aanzette hij te hard ging zuigen maar ik wil hem natuurlijk constant hebben dus heb wat gefabriceerd dat hij voor een deel afsluit wanneer ik die aanzet met koken en nu is de luchtafvoer altijd hetzelfde.

                verder gaat het gelukkig erg goed met de plantjes dus ik heb er wel vertrouwen in!

                Comment

                Bezig...
                X