Kan iemand mij helpen als ik hier een vrouwtje heb ?
HELPP!!
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Waar moeten we je bij helpen dan, bevruchten?
-
Nee, ik zie nog geen voorbloei.
Een heel klein dingetje wat een calyx of een bal kan zijn, maar da's nog te klein.
Als je dit topic (mannetje of vrouwtje) even een stuk doorleest kun je het zelf prima onderscheiden als er meer te zien is.
((ghehe Stemma, ik had dat precies genegeerd))Comment
-
-
Ga geen tijd besteden aan een manneke vandaar die Help!! Maar is helaas nog te vroeg om het te onderscheiden
Comment








Comment