Bladeren naar boven gekruld na het overplanten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dutchpatje87
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 135

    #1

    Bladeren naar boven gekruld na het overplanten

    Korting op 420shop
    Goedemorgen Leden.

    Ik heb 2 dagen geleden mijn plant overgezet in een 5l pot in vochtige aarde. Maar nu staan de bladeren al 2dagen naar boven gekruld. Weet iemand wat is mis is met mijn plant.

    Mvg .
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Wij denken dat de plant te nat staat. En de pot is niet vol.

    Comment


    • Dutchpatje87
      Dutchpatje87 commented
      Editing a comment
      Dankjewel voor je reactie. Heb na het overporte denk iets te veel water gebruikt. Zal het in de gaten houden. Woon in oostenrijk hier is het 37 graden dacht dat het geen kwaad kon omdat het weer snel verdamd. Zal m morgen weer water geven
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3
    37 en in de zon is teveel denk ik.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • stylosantino
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Aug 2017
      • 2

      #4
      Vind 37 graden ook aan de warme kant, zorg dat de plant op het warmste punt van de dag niet in de zon staat.

      Comment

      • Dutchpatje87
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 135

        #5
        Dankjewel voor het reageren. Zet um op de warmste tijd van de dag uit de zon. Heb helaas niet kunnen ver komen dat de bladeren verbranden. Zie foto.s heb um gelukkig nog wel kunnen redden. Vraagje is ie al te kunnen onderscheiden of het een mannetje of vrouwtje is?, aan de top van de plant lijk ik een witte pistol te zien. Wel ff inzoomen hoor het graag
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment

        • Nlseeds
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Aug 2017
          • 6

          #6
          Hallo dutchpatje,
          ziet er uit als een vrouwtje !
          Waar heb je je zaad vandaan ?
          groetjes

          Comment


          • Dutchpatje87
            Dutchpatje87 commented
            Editing a comment
            Hoi nlseeds.

            Heb het zaadje toevallig erbij gekregen.
            Toen ik hier 1 gram kocht . Dus weet ook niet wat voor soort het is. Maar hij ruikt in iedergeval heerlijk. Hoopte op een vrouwtje. Gelukkig is het nu door 1 persoon bevestigd
            Last edited by Dutchpatje87; 8 August 2017, 15:48.
        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #7
          Zou nog paar dagen wachten en aan kijken dan weet je pas wat het is
          God was never on your side..

          Comment


          • Dutchpatje87
            Dutchpatje87 commented
            Editing a comment
            Doe ik bedankt voor je reactie
        Bezig...