Bloei status

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ricard0oo
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2017
    • 5

    #1

    Bloei status

    Korting op 420shop
    Beste allen,

    Hierbij hoop ik dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.

    Ik ben nu in week 6 met mijn binnen kweek Amnesia haze. De dames hebben 14 dagen voor gegroeid en staan nu zo'n 3 weken op 12/12 bloei.

    Mijn setup is het volgende:

    Mammoth tent
    3x 600 watt hps
    35 Amnesia haze stekken
    11 liter potten / plagron light mix
    Afzuiging
    3 ventilatoren
    plagron voeding kit

    Aldus dat dit allemaal in orde is heb ik het idee dat ze nu al iets achter blijven. Ook krijg ik ze na het toppen, opscheren etc niet allemaal op gelijke hoogte.

    Ik zal een foto toevoegen en graag hoor ik jullie mening en eventueel wat tips en tricks.

    met vriendelijke groeten,

    R.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Ricard0oo
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2017
    • 5

    #2
    Hier nog wat foto's.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Ricard0oo
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Aug 2017
      • 5

      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Zou je dit topic even aandachtig kunnen doorlezen ?
        Grtz, Q
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Ricard0oo
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Aug 2017
          • 5

          #5
          Wat moet ik daar uit opmaken? Dit is gewoon voor de hobby en voor gebruik in eigen vrienden kring als je daar op doelt.

          Comment

          • Silas
            Admin
            Lucky MemberModeratorAdmin
            • Sep 2009
            • 1272

            #6
            Ja, dat bedoeld QnQ.

            35 planten is iets te veel van het goede, maar op de foto vindt ik het er redelijk uit zien.

            Dus dit valt in het grijze gebied van wat aanvaardbaar is...

            Graag meer meningen hierover. Waar ligt de grens...?
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            ?
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment

            Bezig...