Eerste kweektentje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smookie86
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 179

    #1

    Eerste kweektentje

    Korting op 420shop
    Hey een goedenavond allemaal.

    Ik heb een compleet tentje gekocht. 90x90x185 met een led lamp 480w van mars.

    Dan had 2 vragen

    Ik wil gaan schrogge hoeveel potten kan ik daar max voor gebruiken ? Ik weet dat er 9. 11 liter potten in kunnen

    En hoe hoog kan ik het beste de lamp hangen ?

    ​​​Ik heb op Bijde al behoorlijk gezocht alleen kan het niet vinden.

    Hoor graag van jullie
    Mvg smookie86
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Je hebt een oppervlak van 90x90.
    Lijkt me logisch dat er dan zeker geen 9 planten in passen als je gaat scroggen.
    Hooguit 4 planten, en dan heb je per plant een stuk van 45x45 waar je alle toppen op kunt verdelen.

    Als je 9 planten wil zetten kan ook wel, maar dan kun je beter niet scroggen en niet toppen.
    Dan krijg je zoiets als Heizenberg deed met megatoppen als resultaat.
    Je bent dan ook sneller klaar, vanwege het niet-toppen, da's een bijkomend voordeel.
    Last edited by QnQ; 9 August 2017, 08:46.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Smookie86
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 179

      #3
      Thnx QnQ dan hou ik het op 4 potten om te scroggen.

      Ik heb begrepen dat je ​​​met led niet zo ver door kan schijnen daarom wil gaan sgroggen

      Dan had ik nog een vraag.
      met welk systeem zorgen jullie dat je de lamp op hoogte kan verstellen

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4


        Euh, met m'n handen enzo ?

        fetch?id=991178&d=1439134078&type=full.jpg
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Smookie86
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 179

          #5
          Ga kijken als ik ook wat kan verzinnen. Heb bij de lamp wel wat gehad alleen blijft 1 hoogte niet verstelbaar

          Comment

          • Stagger Lee
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2017
            • 42

            #6
            Als je een tentje hebt met 1 lamp is het makkelijk om zelf een systeempje te maken voor je lamp. Als je tentje 90 x 90 is. Ga je naar de praxis of gamma. Je haalt een latje van ongeveer 4 mm dik en 2.5 cm breed. Je laat hem daar op maat zagen. 2 latjes van 90 cm. Je schuift deze aan de bovenkant tussen het doek en de stang. Je draait er 4 haakjes aan op de afmetingen van de lamp. Je hangt aan die haakjes 4 kettingen van dezelfde lengte. Ook bij gamma of praxis. En daar hang je je lamp aan. Eenvoudig in hoogte te verstellen. Kost geen drol. En niet duur

            Comment

            • Stagger Lee
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2017
              • 42

              #7
              Heb ff foto gemaakt
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • Smookie86
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 179

                #8
                Thnx dat is zekker en slim idee

                Comment

                Bezig...