Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede kweek onder led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tweede kweek onder led

Korting op 420shop
    Hallo,ik ben dus alweer weken bezig met een tweede kweek onder mijn led lampie 120 watt in m'n zelf gebouwd hokje..heb dus twee haze stekken gekregen en die staan al een tijdje had ze dus een paar weken buiten gezet om ze telaten opgroeien ,tot ik er achter kwam dat ze meeldauw hadden .heb ze dus behandeld met een goetje wat vrij sterk is naar mijn mening maar het is weg op het blad zie ik nog wel de na weeën er van ,maar goed mag de pret niet drukken ze staan al een aantal weken in de bloei op precies te zijn 3 juli ze gaan lekker ,heb als voeding bio tabs tabletten en guerilla juice ....zal een paar fotootjes erop zetten.

Een paar fototjes
    Attached Files

Comment

Me telefoon of internet doet raar dus foto komt later,

Comment

Sinds 3 juli in bloei? Op die foto zie ik toch geen bloei.

Comment

Inderdaad geen bloei. En wat heb je precies erop gespoten tegen meeldauw? Heb je je hok ook netjes schoongemaakt erna?
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Nee klopt maar op de andere foto,s staan ze wel in bloei maar die krijg ik er niet op ga het even proberen en zet ook even foto van het middeltje wat ik gebruikt heb ,en heb netjes me hokje gereinigd met de stoom cleaner van me vrouwtje en toen nog afgedaan met detol en water....
            Attached Files

Comment

Heb er nog een paar.
              Attached Files

Comment

Had ze behandelt voor dat ze in de bloei gingen drie weken er voor.

Comment

O ,en je kan zien aan de bladeren dat er wat mis is.dacht eerst dat het dat middel was waar ik ze mee behandelt had maar had dus gelezen ergens over de bio tabs dat er maar één op 5 liter grond moet ,heb 11 liter potten dus twee per bak .maar op de verpakking staat 4 per 10 liter pot mis is het over voeding ? Of door het behandel spul ?

Comment

We zijn dus twee weken verder ,en al een tijdje in de bloei nog week of drie en ik vind dat de bladeren veel tevoorduren hebben gehad. de toppen zijn mooi en ruiken heel sterk naar haze.
                    Attached Files

Comment

Bezig...
                    X