Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto white widow dutch passion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Auto white widow dutch passion

    Korting op 420shop
    Hallo beste L.s

    Het is mijn eerste kweek auto white widow van dutch passion en zou het fijn vinden als ik tips kan krijgen.
    op 7 juli heb ik de white widow ontkiem en op 9 juli in een 9 liter pot gedaan met potgrond aarde.
    Ze staat binnen achter het raam als de zon schijn. Maar sinds 2 weken gaat het alleen maar slecht blaadjes worden geel weet iemand hoe dit komt?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Achter een raam krijgt ze sowieso te weinig licht.
    Hoeveel voeding en water heb je gegeven? EC en Ph waarde bijgehouden?

    Comment


      #3
      Nee heb ik niet bijgehouden ik geef water om de 2 dagen En soms geef ik brandnetel thee met water. Dat ging goed maar heb toen ergens gelezen over banaan laten inweken en vervolgens met water aan de plant geven doordat dit een natuurlijk manier is.
      Als de zon niet schijn doe ik hem onder een led lamp.

      Comment


        #4
        En hoeveel water geef je dan? Hoe groot is de pot trouwens? Gele bladeren zijn meestal een teken dat je stikstofniveau niet goed zit.

        Comment


          #5
          Ik geef 100 ml soms 150 ml van onder en 9 liter is mijn pot. Wat kan ik doen om de stikstof te verbeteren?

          Comment


            #6
            Dat lijkt me wel heel weinig water. 100-150ml om de 2 dagen dan moet je plant wel droog staan. Te veel water is niet goed, te weinig ook niet.

            Comment


              #7

              Comment


              • Jack Spliff
                Jack Spliff commented
                Editing a comment
                Hoeveel je moet geven hangt af van de grootte van de pot, van de temperatuur, grootte en ouderdom van de plant.
                Als je pot zwaar weegt, dan kan je ff wachten met geven. Een lichte pot betekent dat je mag geven.
                Het is dus moeilijk te zeggen hoeveel water je moet geven. Maar 150ml op 2 dagen is sowieso te weinig.
                Ik geef 700ml om de 2 dagen (12liter potten), dit de laatste 4 weken dat ik nu bezig ben. De watergifte is redelijk constant gebleven omdat de temperatuur dat ook was. Tijdens de warme periode in juni heb ik dat bijna dagelijks moeten doen. Nu ik de laatste 2 weken ben ingegaan zullen de planten minder drinken.
                Het is een leerproces. Hoe meer je het doet, hoe sneller je zal merken wanneer je plant water & voeding nodig heeft.

              #8

              Comment

              Bezig...
              X