1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gozah
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 154

    #346
    Wat een verslag is dit geworden zeg.

    1 ding viel me wel op.
    Je had het over de problemen met de temperatuur.
    Waarom draai je tijd van verlichten niet om ? Ik neem aan dat de temperatuur in huis overdag hoger is dan in de nacht. Laat je verlichting in de nacht branden voor iets hogere temperatuur en overdag uit zodat je kast minder afkoelt door de omgevings temperatuur.
    Heb je een dubbele meter, dan bespaar je ook nog wat geld.
    Gorilla Zkittlez ( Barneys Farm )

    Comment

    • Samuelnewman90
      Senior Stoner
      Member
      • May 2018
      • 33

      #347
      Prachtig gedaan!
      ik overweeg ook deze kast te kopen.
      wat is het totaal verbruik aan stroom per maand ongeveer? En moet de eventuele warmte naar buiten afgevoerd worden of kan de kast gewoon op zolder staan zonder de lucht naar buiten te laten.

      Comment

      Bezig...