Eerste kweek, bijna klaar om geknipt te worden (2 verschillende planten) dit zijn een paar auto's alleen ze zijn wel verassend klein
zouden jullie weten waarom dit komt.
Hele kleine plantjes?! Help
Collapse
X
-
Hele kleine plantjes?! Help
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos. -
Idd QnQ teweinig grond........de volgende keer pot helemaal vullen met grond en mischien grotere pot ik weet ook niet hoe of wat voor lamp je gebruikt maar lijkt me ook geen hoge wattage lamp omdat het plantje zo klein is ik denk dat het beste is om wat kweek verslagen telezen en daar een hoop info over telezen (heb ik zelf ook gedaan)ik kan wel zeggen hoe of wat maar je moet het zelf doen.
.
Comment
-
Hoi Kweekzak.
Als ik het goed zie staat je plantje in een stenen pot.
Voor een volgende keer zou ik een plastic pot of een rootpoutch proberen.
Als het een mogelijkheid is moet je ze lekker buiten zetten.... geen beter licht als zonlicht.
sigpic Don't talk shit. Just smoke it.Comment
-
Brainwreck volgende keer gaan ze buiten in de volle grond, alleen heeft mijn moeder wel ongeveer half jaar geleden cacao bonen in de tuin gestrooid (geen idee waarom) en ik vroeg me af of jij zou weten of dit slecht of goed voor de grond kwaliteit is.Comment





Comment