Autoflower van buiten naar binnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dutchpatje87
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 135

    #1

    Autoflower van buiten naar binnen

    Korting op 420shop
    Beste leden.

    Ik heb een autoflower een dame.
    Heeft altijd buiten gestaan heb haar nu 2 nachten naar binnen gehaald omdat het s.avonds het temperatuur daalt naar 9 a 11 graden. Heb haar onder een lamp gezet van 11w 240v . Blijft dat goed gaan want ze staat al 2 weken in de bloei.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
  • Dutchpatje87
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 135

    #2
    Ze gaat uiteraard als het weer het toelaat zoveel mogelijk naar buiten

    Comment

    • batmeid
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 1317

      #3
      Kijk s,avonds es wat er allemaal voor beestjes in de aarde lopen. Plant ken -5 aan dus hup naar buiten ermee.
      sigpic it is just a flower

      Comment


      • Dutchpatje87
        Dutchpatje87 commented
        Editing a comment
        Zal es ff kijken in de aarde. Bedankt voor je tip. Had laatst nog een grote groene springkaan die aan me blad zat te vreten die bleef maar terug komen ook. Ohhw wist ik niet dat tie ook min 5 aan kan. Is dat wel goed voor de toppen is ook erg vochtig buiten
    • M1tta
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 155

      #4
      maar met die 11 watt maak je het de plant alleen maar moeilijker gewoon buiten zetten miss met een buitententje

      Comment

      • BackYardPlant
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2016
        • 1260

        #5
        11 watt is niks, daar heeft ze niks aan.
        met een HPS van 100W strekken ze zelfs nog een beetje (is mijn ervaring)

        9 a 11 graden kan ze wel hebben, je moet alleen oppassen als het vochtig (hard gaat regenen) word of gaat vriezen, dan zou ik ze ff binnen zetten voor een nachtje (ervan uitgaande dat je geen afdakje voor ze hebt tegen die regen)

        Op welk moment zet je dat lampje erbij?

        Ik zou d'r bij temperaturen van 9 a 11 graden zolang t niet regent snachts gewoon lekker buiten laten staan, en niet moeilijk gaan doen en dr laten stressen met een 11w lampje 's avonds

        nu in 2 dagen zal ze waarschijnlijk niet al té veel stress zijn opgelopen dus komt het nog wel goed als je maar niet teveel rare dingen met d'r doet

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #6
          Bij -5 is je plant dood. Bij -1 al. Mss zelfs al bij 0. Dus nee, dat kan ze niet hebben. 10° wel, dan staan ze alleen stil. Maar die 11 watt spaarlamp gaat zoals vermeld dus niks doen. Er is meer licht buiten op een bewolkte dag dan dat.

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Dus niet he tot de 0 graden leef ze nog ik heb zelf meerder keren mee gemaakt buiten
        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #7
          Mijn planten buiten hebben al eens nachtvorst overleeft, het is dus zeker niet waar dat ze niet tegen wat vorst kunnen.

          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #8
            Het hangt er vanaf hoe hard het vriest voor een bepaalde periode en oa het suikergehalte van de plant, of het vocht binnen of buiten de cel bevriest. Dat hele proces begint bij 0°. Daar wou ik vooral op reageren. Dus ja, ze kunnen is een uurtje nachtvorst overleven, maar als je kan bescherm je ze er best tegen. Maar ook neen, ze kunnen niet tegen -5. Alsof je zou zeggen dat een mens zonder lucht kan.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #9
              Is het al -5 in de Austria's dan ?

              * hoort z'n ski's trappelen op zolder
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Dutchpatje87
                Dutchpatje87 commented
                Editing a comment
                Nee gelukkig nog niet. Maar s.nachts wilt het nog weleens zakken tot graadje of 6 a 7 graden
            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #10
              Beter zet je haar iets van de grond af en zorg je om wat isolatie rond de pot als je je zorgen maakt om de temperatuur.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


              • Dutchpatje87
                Dutchpatje87 commented
                Editing a comment
                Wijze tip stemma . Ga ik doen. Ze is nu al zo ver zou zonde zijn als ze het begeeft
            • Dutchpatje87
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2016
              • 135

              #11
              Vrouwtje is staat nu 3 weken in de bloei.
              3 weken brandnetelgier gegeven. Ben ik tot maar naar de baumarkt geweest voor bloei voeding.
              Kan ik daar zo op overstappen?

              In de bijlage nog wat foto.s
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment

              • Dutchpatje87
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 135

                #12
                Onderste grote blad kleurt geel. Ligt dat aan overbewatering?

                Comment


                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  In hoeveel topic's ga je deze vragen stellen?
              • Dutchpatje87
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 135

                #13
                Is tot niet erg. Had nog een topic aangemaakt in buiten teelt omdat ik verkeerd zat vandaar.
                Dus dacht stel en daar nog x.

                Me excuus daarvoor

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  Nog een antwoord naar tevredenheid gekregen?
              Bezig...