Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sativa voor beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sativa voor beginner

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    Kan iemand mij vertellen of er ook auto reguliere sativa planten/zaden zijn en waar? Zoek eigenlijk een plant die een stimulerend/creatief effect heeft.
    Enig idee welke ik het beste kan gebruiken en die ook tegen een stootje kan.
    Heb gruwelijk veel door zitten lezen maar zie door het bos de bomen niet meer.
    Hopelijk zit ik hiervoor op het juiste forum onderdeel.

    Groet
    Paul




    #2
    of ze er zijn,
    Weet je zeker dat je op zoek bent naar wat je vraagt?
    Auto reguliere sativa zaden

    Dat zijn autoflower zaden waar zowel mannetjes als vrouwtjes uit komen die sativa zijn

    Wil je nog buiten gaan kweken dit jaar, of ben je van plan te wachten tot volgend jaar?
    Of word het een binnenkweek?

    Nu nog buiten beginnen is te laat. Binnen kan je beter een femenized fotoperiode planten nemen (niet autoflowers dus, planten die gaan bloeien afhankelijk van de lichtperiode) zodat je meer controle hebt over de planten.
    Als je toch autoflowers wilt, lekker doen!

    over de welke,
    Ik heb enkel Indica Autoflowers gehad, en 'normale' (fotoperiode) sativa's, dus kan je geen tip geven over welke je specifiek moet hebben gezien je een AF sativa zoekt.

    over de waar,

    Hier staan in ieder geval een boel autoflower zaden van de 420 shop, zelf even kijken of ze sativa zijn of niet
    https://420shop.nl/wietzaden.html?au...7_339&limit=50

    Hier heb je sativa's
    https://420shop.nl/wietzaden.html?cannabistype=267

    Comment


      #3
      Weet wel een indica Autoflower. Afghan skunk geeft je een creatief, sociaal gevoel. Weet alleen dat je met autoflowers meer dan 12uur licht nodig hebt gehele groei en bloei. Je hebt ook fastversion zaden dat zijn autoflowers maar moet je wel 12/12 zetten in de bloei. Succes

      Comment


        #4
        Dankjewel voor info.
        Wordt binnen. Ga rondneuzen op 420
        Dat er mannetjes en vrouwtjes uitkomen is geen probleem.

        Comment


        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          de link die ik je stuurde is voor zover ik weet femenized seeds, dan heb je 99% vrouwtjes. voor de zekerheid even kijken wat er bij staat hoor! Ik ken niet elk zaadje wat er verkocht word uit m'n hoofd

        #5
        Hoe zie je door het bos de bomen niet meer als er amper bomen in staan? Ik lees dat wel vaker, maar zo moeilijk is het allemaal niet Op heel de site van zamnesia vind je bv maar 1 zaadbank met reguliere autoflowers en die hebben dan 4 soorten ofzo die sativa dominant zijn. Als je autoflowers kweekt dan gaan ze automatisch in bloei. Autoflowers binnen is al niet echt rendabel wegens het lichtschema dat ze moeten krijgen, reguliere al helemaal niet. Bij normale photoperiod planten, daar gooi je de mannen weg en laat je de overgebleven vrouwen de tent opvullen in de groei. Dat gaat niet met autoflowers want die gaan toch in bloei, dus eindig je wsl met een half lege tent of erger.

        Dus doe jezelf een plezier en kies de normale photoperiode planten voor binnen. Ik heb zelf ook al autoflowers binnen gekweekt, maar gewoon om te proeven onder lage wattages. Willen ze iets opbrengen zijn ze dure vogels. En je kan er niks mee aanvangen, geen tekorten opvangen, geen ruimte voor fouten etc.

        Comment


          #6
          Ok,
          we gaan een kijkje nemen
          Thanks

          Comment

          Bezig...
          X