Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietzaadje ontkiemt maar ligt. Is dit normaal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaadje ontkiemt maar ligt. Is dit normaal?

    Korting op 420shop
    Hoi dit is mijn 2e groei en ik heb zojuist mijn eerste zaadje ontkiemt. Ze is vanochtend uit de aarde gekomen en ik heb zsm de shell van het zaadje er af gehaald. Het viel mij op dat ze ligt. en ik wil graag weten of ze nu nog omhoog gaat komen of dat ik haar voor de rest van het gehele groei proces moet gaan ondersteunen.
    Alvast bedankt voor de hulp.
    -Kweekzak
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    die is net uit de grond, draait vanzelf wel naar het licht toe en dan komen er langzaam mini blaadjes tevoorschijn

    Comment


      #3
      Die komt net kijken

      Voorzichtig met water en het zaadje doet de rest.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #4
        Yea misschien even een dag of 4-5 helemaal geen water

        Lamp op de goeie hoogte dan gaat ze niet strekken en hoef je ze niet te ondersteunen.
        Succes!


        !(◎_◎)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          QnQ jup, ik wacht totdat dit helemaal droog is. Had extra water bij gedaan omdat het nog een kort worteltje was toen ik 'm plantte, zodat die nog wat beter kan ontkiemen . Op het moment is ze al wat meer naar het licht toe gekeerd, denk wel dat het goedkomt !

          Comment


            #6
            BackYardPlant die is inderdaad minder dan 12 uur uit de grond op het moment, bedankt, geen zorgen meer

            Comment


              #7
              Silas zal ik zeker zijn , en is inderdaad minder dan 12 uur geleden opgekomen

              Comment


                #8
                En de volgende x niet meer aan het hoesje peuteren, daarmee kun je de boel beschadigen. In de natuur staat er ook niemand naast om te helpen
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Flip Hasjkip haha oke, zal ik onthouden, maar vorige keer zaten ze er na een week nog op, en het zijn auto's dus ik wil dat ze zo groot mogelijk worden voordat ze in de bloei gaan

                  Comment


                    #10
                    Update; ze staat netjes recht op en is gezond zoals jullie al zeiden

                    Comment

                    Bezig...
                    X