Verslapen, langer donker.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Reefer
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2016
    • 168

    #1

    Verslapen, langer donker.

    Korting op 420shop
    Hey,

    Gisteravond mn planten in de schuur gezet, alleen had ik me verslapen en stonden ze donker tot 9:40.
    Wat voor gevolgen heeft dit, hoop niet dat dit de bloei belemmerd.?

    Gaat om buitenplanten die al enige tijd bloeien.
    Last edited by Reefer; 28 September 2017, 12:50.
  • BackYardPlant
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2016
    • 1260

    #2
    Langer donker staan zal enkel de bloei ietswat remmen, en ze een kleine schok geven (en dus wat stress). het kán zijn dat je planten gevoelig zijn voor stress en daardoor herma worden, maar als het een beetje meezit zullen ze gewoon doorgaan.
    Als je ze te laat "donker" had gezet tijdens verduisteren, dan had je wel ineens de bloei verlaat. Meer licht is erger dan minder licht als je ze wil laten bloeien (niet leuk doen en over af's beginnen)

    Wat je nu het beste doet is er voor zorgen dat je het vanaf nu wel goed doet, en ze goed in de gaten houden of er balletjes /banaantjes (zoek het grote herma topic op dit forum even op dan heb je vergelijkmateriaal) aan komen. Zoja deze eraf halen, dan zou je gewoon normaal moeten kunnen oogsten uiteindelijk, mits je ze goed blijft verzorgen etc natuurlijk

    Hopelijk heb je hier genoeg info aan
    aanvulling/correctie altijd welkom natuurlijk

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Dusse het gaat erom dat ze een keer 2 uur later licht kregen ?

      Nah, dat geeft niks volgens mij.
      Ja als je het een week lang elke dag doet.
      Maar ook daar wennen ze aan.

      *** als aanvulling!



      !(◎_◎)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Reefer
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2016
        • 168

        #4
        Opgelucht, Goed om te horen,
        Verduisteren doe ik niet, precies om deze reden.
        Ze gaan enkel de schuur in om snachts droog te staan, dat wordt een leuke week.

        Bedankt.


        En vanwaar die grote ogen? !(◎_◎)

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Da's met m'n gsm gepost.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • vaperke
            vaperke commented
            Editing a comment
            Stoer QNQ
        Bezig...