Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn ze oogstklaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zijn ze oogstklaar?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Dit is mijn eerste kweekje. Heb soort Critical Impact. Nu is mijn vraag of jullie denken of deze planten klaar zijn om geoogst te worden. Ik twijfel namelijk erg. De trichomes zijn naar mijn mening melk wit. Heeft het nog zin om te rekken?

    thanks alot

    gr. The ganja farmer
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Dit zijn de trichomes
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      En hier de top in zoom
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Het heeft zeker zin om nog te wachten. Je trichomen mogen naar amber kleuren voor een meer stoned effect. Kijk anders eens in het topic over trichomen/oogst klaar daar zie je de verschillende effecten en de trichomen van helder naar melk wit naar amber en de combi ervan.

        Comment


          #5
          Wat een mega-mooie-planten !
          Een beetje licht van kleur, maarja...je kan niet alles hebben heh
          Wel opvallend dat ze van links naar rechts van geel naar groen gaan.

          Buiten moet je meestal zo lang mogelijk rekken, oogsten als er te veel toprot in komt.
          Zolang dat minimaal is zou ik ze nog even laten staan. Ze zijn eigenlijk nog niet klaar.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Wat een mega-mooie-planten !
            Een beetje licht van kleur, maarja...je kan niet alles hebben heh
            Wel opvallend dat ze van links naar rechts van geel naar groen gaan.

            Buiten moet je meestal zo lang mogelijk rekken, oogsten als er te veel toprot in komt.
            Zolang dat minimaal is zou ik ze nog even laten staan. Ze zijn eigenlijk nog niet klaar.
            Thanks. Stond ook een beetje te kijken, van mijn eerste kweekje. Maar de kleur vind ik zelf ook heel raar. Wellicht kan dit iets te maken hebben met de zon. Omdat de eerst paar iets langer per dag zon hebben. Ik probeer ze zolang mogelijke te rekken. Maar het gaat weer regenen vandaar dat ik twijfelde miss dat ik de eerste wat het lichtste is al af doe. Maar neem aan de de hoeveelheid niet meer toeneemt alleen de kwaliteit? Thanks

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Wat een mega-mooie-planten !
              Een beetje licht van kleur, maarja...je kan niet alles hebben heh
              Wel opvallend dat ze van links naar rechts van geel naar groen gaan.

              Buiten moet je meestal zo lang mogelijk rekken, oogsten als er te veel toprot in komt.
              Zolang dat minimaal is zou ik ze nog even laten staan. Ze zijn eigenlijk nog niet klaar.
              Thanks ik ga de eerste al afdoen, de rest probeer ik nog te rekken. Maar het weer wordt wat slechter vandaar mijn twijfel.

              Comment


                #8
                Had daar maar een kweekverslagje van gemaakt. Top voor buiten, geniet er straks van! Maar idd, nog effe wachten. Welke soort was het dat die al zo ver in bloei staan mss?

                staat er bij. Critica' impact... Vision seeds?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                  Had daar maar een kweekverslagje van gemaakt. Top voor buiten, geniet er straks van! Maar idd, nog effe wachten. Welke soort was het dat die al zo ver in bloei staan mss?

                  staat er bij. Critica' impact... Vision seeds?
                  Ja volgend jaar maak ik een kweekverslagje. Ja critical impact van vision seed. Hindu kush x critical mass x skunk #1. Plant met grote opbrengst normaal gezien. En ze zeggen dat die een lekker smaakje heeft. Daarnaast prima plant voor nederlands klimaat, zoals ik heb gemerkt. Altijd buiten gestaan en zie nog niks van rot. Als ik hem geproeft heb laat ik jullie weten hoe de smaak is.

                  Comment


                  • BackYardPlant
                    BackYardPlant commented
                    Editing a comment
                    zonder afdak 24/7 buiten en nog geen rot?

                    netjes hoor!!!!

                  #10
                  BackYardPlant jup geen enkele keer onder een afdak gestaan.

                  Comment


                    #11
                    Zijn mooi aangedikt al, ik zeg rekken met die toppen .

                    Schat dat je nog een 4 weken vooruit kan zo om en nabij.

                    Veel geluk !
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      #12
                      de oerhippie we kijken wat het doet! Denk dat ik de eerste alleen al afdoe nu.

                      Comment


                        #13
                        Je kan er juist genoeg afnemen waar je mee verder kan tot ze helemaal oogstklaar zijn he.
                        Mooie dames, de herfst zit er fris in en ik vind dat mooi. Ge weet gewoon dat ze op hun geilste staan en meer en meer vragen om het onderste uit de kast te stampen.
                        Voorwaar, gezegend is de vrucht!

                        Comment


                          #14
                          Kan je een update plaatsen aub?

                          Ben erg benieuwd naar de afloop .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          Bezig...
                          X