Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek klaar voor oogst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek klaar voor oogst?

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik kom met deze vraag hier vanwege dit mijn eerste kweek is (buiten) ik vroeg me af wanneer ik deze toppen kan oogsten of dat dat nu al kan. (zie foto) de soort is early skunk
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    check het trichomes onderwerp je hebt hier wel een microscoop voor nodig; die zijn te koop in in de 420 shop (ik ben er blij mee!)

    Comment


      #3
      Als ik de foto zo zie, dan kunnen ze nog een tijdje. Maar de trichomen check is de beste methode.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #4
        minstens nog 3 weken als ik dit zo zie, idd trichomen. Zoek even op wat de bloeitijd is voor early skunk, en houdt dat aan samen met de trichomen check.

        Comment


          #5
          Was je al op de hoogte dat ze nog wel even kon...?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door masterkushfarmer View Post
            minstens nog 3 weken als ik dit zo zie, idd trichomen. Zoek even op wat de bloeitijd is voor early skunk, en houdt dat aan samen met de trichomen check.
            ik las op internet dat deze soort over ongeveer 2 weken klaar moet maar ik heb vandaag op 3 toppen toprot gevonden (zie foto) wat raden jullie aan oogsten of niet?
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Die weken dat op een website staan moet je niet echt geloven. Maar ik denk zelf dat je ze nog beter wat laat staan en rot er uit knipt.
              Succes!
              - Fast Bud
              - Royal Dwarf Auto
              - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

              Comment


                #8
                die plant is zeiknat, ik neem aan dat ze dus niet onder een afdakje staat? (zowel zou ik echt eens wat aan dat afdakje doen..)


                Als je de mogelijkheid hebt een afdakje te maken voor d'r, zodat ze niet meer zo nat word, en je haalt alle rot er ruim uit op een droge dag (Zodat niet alle wonden gelijk weer volkomen) en dicht je de wonden even af zodat ze niet gelijk de nestelplaats voor de schimmel worden, kan het nog wel wat worden. Tenminste, als ze niet meer zo nat word als nu, en de LV word ook niet te hoog doordat het afdakje bijvoorbeeld te ver door getrokken is, dan zou dat goed moeten komen. Helaas zal een hoge LV zoals na een regenbui toch nog altijd een risico blijven, dus is het wel nog altijd een beetje geluk hebben!!

                D'r nu al oogsten lijkt me een beetje vroeg als ik d'r zo zie, maar als je echt veel rot krijgt en dus meer verliest dan dat ze in die "2" weken nog aandikt, heb je in mijn ogen vrij weinig keus

                Comment


                  #9
                  In den tijd dat ik buiten teelde schudde ik mijn planten altijd eens goed uit na een regenbui. Ik had ook wel eens rot, maar minder dan de jaren waar ik ze niet uitschudde.
                  Je kan dit niet altijd doen, maar wanneer het kan zeker wel doen. Een afdakje was daar geen alternatief. Planten werden ruim 2m in volle grond, maar wel getopt.

                  Dat is een truk van de foor dat ik van andere telers geleerd heb.

                  Comment

                  Bezig...
                  X