Klaar om te oogsten? Te koud buiten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dutchpatje87
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 135

    #1

    Klaar om te oogsten? Te koud buiten

    Korting op 420shop

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Nope, en alles staat nog donkergroen...

    Comment

    • Organisch
      Banned
      Lucky Member
      • Nov 2016
      • 714

      #3
      Trekt eens een foto van de trichomen zonder dat de flash daar zoveel aan bootgesteld is als op vorige foto's.
      Denk niet dat ze klaar is, maar staat er wel mooi bij voor zover in bloei te zijn. Klein plantje wellicht? Maar mooi resultaat.
      Last edited by QnQ; 2 October 2017, 08:41. Reden: gewoon op de vraag reageren is voldoende

      Comment


      • Dutchpatje87
        Dutchpatje87 commented
        Editing a comment
        Goedemorgen.
        Ze is rond de 1.30. Het is een autoflower weet helaas niet welke soort ik plaats nog wat foto.s. Heb helaas alleen me telefoon waar ik foto s mee kan maken.
    • BackYardPlant
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2016
      • 1260

      #4
      op het eerste gezicht is mijn indruk nog niet klaar.

      Maar dat kan je pas echt goed zien aan de triochomen, mocht je daar een foto van kunnen maken zou dat mooi zijn!

      Comment


      • Dutchpatje87
        Dutchpatje87 commented
        Editing a comment
        Ik kan helaas alleen met me mobiel foto.s maken
    • Modest
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 1390

      #5
      De temperatuur maakt eigenlijk niet zoveel uit, het is inderdaad wel een pakje kouder aan het worden maar daar kunnen sommige soorten best goed tegen hoor.
      Gewoon zorgen dat ze niet te nat gaan staan en toprot gaan ontwikkelen. Voor de rest mag die nog wel even staan.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      • Eclecticon
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 2073

        #6
        Geen groene vingers iig

        Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

        Baas in eigen brein.

        Comment

        • Dutchpatje87
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 135

          #7
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 6 photos.

          Comment


          • Organisch
            Organisch commented
            Editing a comment
            Waarom zou je die dan al willen oogsten? Ik zou het pas doen als de koude echt in de weg zit. Ze lijkt er geen last van te hebben he? Lijkt mij zeer goede genetica te zijn. Van welke zaadleverancier en welke LR is het misschien? Ik kan natuurlijk niet de hele plant zien, maar het weinige dat je toont ziet er mij een vitale gezonde plant uit. Als ze niet in volle grond staat kan je ze 's nachts desnoods binnen zetten. Daar dan met een ventilator op blazen vanop afstand.
            Je moet ze op handen en voeten dragen, tot het bittere einde Onderwerp U! ^^
        • vaperke
          Expert Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 1488

          #8
          Nog niet klaar dus, mocht je het niet kunnen vinden tussen al dit gebekvecht.

          Plantje ziet er goed uit, nog paar weken te gaan denk ik persoonlijk.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #9
            Ik heb even gestofzuigd en gedweild in dit topic.
            Misschien kunnen we gewoon op de topicstarter reageren ? Daar heeft hij veel meer aan.
            Er komen altijd meerdere antwoorden op vragen.
            Er zitten ook wel eens twijfelachtige antwoorden tussen.
            Als we gewoon van elkaar proberen te leren komen we allemaal vooruit.

            beowulf en Organisch Als je elkaar niet ligt, dan is dat zo.
            Relax, steek een joint op, en desnoods voeg je de ander toe aan je negeer-lijst. (in instellingen / account / onderaan de pagina)
            Thanks voor de medewerking, namens alle andere leden van JD.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Gps
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 1988

              #10
              Het is nog niet te koud buiten, dat is het pas als het een graad of 4 a 5 is.

              Dan gaan de planten overigens nog niet dood, maar hebben er gewoon geen "zin" meer in.

              Lets not criticize but legalize

              Comment

              • Dutchpatje87
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 135

                #11
                Dankjewel allemaal voor de reacties.
                dan kan die nog wel ff 2weken staan.
                ik woon in oostenrijk s.nachts Word het niet kouder dan 8 graden. Ik laat der nog wel ff .

                Comment

                • Dutchpatje87
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2016
                  • 135

                  #12
                  Heb nog wat foto.s gemaakt met telescoop.
                  met z.n app. Wat denken jullie?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #13
                    Niks helder, alles melk, hier en daar amber en een kattenhaar. Kan om, kan nog een week staan.

                    Comment

                    • Dutchpatje87
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2016
                      • 135

                      #14
                      Hmm klote kat van de buren is weer geweest.
                      top laat um nog ff weekje staan. Volgende week weer update dan


                      hartelijk dank


                      Comment

                      Bezig...