Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang nog ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang nog ?

    Korting op 420shop
    Hallo ,even een vraagje nog over mijn eerste wietplant (een autoflower) wat betreft de bloei . Ze staat nu 3 weken in de bloei maar ik ben benieuwd hoe lang dit nog duurt ,ik hoop dat iemand een indicatie kan geven (zie fotos) .
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Heb je meer info over welke Autoflower het is? Er wordt altijd een indicatie gegeven over hoelang de bloei duurt of aangegeven vanaf zaadje tot oogst.

    Comment


    • Marcel81
      Marcel81 commented
      Editing a comment
      een superskunk auto zaadje was het

    #3
    Ik weet niet exact hoelang maar als ik het zo zie zou ik zeggen dat ze nog wel even mag.

    Hoe lang staat ze al en inderdaad welke soort is het?

    je kan trouwens ook met een vergrootglas o.i.d. naar de trichomen kijken (moet je wel een goeie hebben), of ons een foto laten zien van dichtbij met bijvoorbeeld een micro lens o.i.d.

    Comment


      #4
      Wij denken nog minimaal 5 weken.

      Comment


        #5
        Oke bedankt voor de antwoorden ,plantje groeit nu 2 maanden. Ik ga maandag een zakmicroscoop bestellen met een vergroting tussen 60 en 100x dus laat nog wel wat horen dan

        Comment


          #6
          Wat ik kan vinden over super skunk auto is dat de bloeitijd ongeveer 9weken is. of dit bij alle super skunk auto is weet ik niet maar ga ervan uit dat richtlijnen ongeveer gelijk zijn.

          Comment


            #7
            Amber trichomen in bloeiweek 3????
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              #8
              Bloeiweek 4 en mischien ook wel 5 ,het zijn er ook niet veel een enkele her en der .

              Comment


                #9
                Er zijn constant verkleurende trichomen.
                Daarom wacht je liever eerst ongeveer de bloeitijd af, en dan ga je de trichomen checken.
                Deze zouden nog wel een tijdje moeten als ze nu 4 weken bloeien. Ik zie wel wat overvoeding, zo lijkt het, en spaarlampjes.
                Dat kan nog invloed hebben. Hopelijk gaan ze nog wat groter worden, want tijdens het drogen krimpen ze een heel stuk.

                Spoelen op aarde is gewoon water geven zoals normaal, alleen de laatste 7-14 dagen doe je er geen voeding bij.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #10
                  En als je goed kijkt mis je linksonder enkele kleine wiettopjes ik bleek deze dus in me zware shag gedaan te hebben toen ik lam was ,kan me niks van herinneren

                  Comment


                    #11
                    Ik gebruik folie voor onder laminaat om te reflecteren.

                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment

                    Bezig...
                    X