Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe de ph waarde van de aarde laten zakken?!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Kalium of calcium? Want dat laatste zit in overvloed in kraanwater en dat verdwijnt idd door af te zuren...

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
      ph 7 heet niet voor niets neutraal, dit is je basis of nul ijking.
      Dus als je na je test, met aarde in een beker doet daar gedestileerd water met een ph7 overgiet een dag laten staan en dan het filtert door een ongebleekte koffiefilter en op ph 7 uitkomt is dit je waarde.
      Last edited by Organisch; 10 October 2017, 01:26.

      Comment


        #18
        trol.jpg

        Comment


        • Organisch
          Organisch commented
          Editing a comment
          Waarom trollen? Of gebruikt U woorden die U niet begrijpt? Ik ging uit van valse informatie die ik nu rechtgezet heb. Straks meten mensen verkeerde waardes uit omdat ze Witpen zijn jaren ervaring voor serieus gaan nemen. Beowulf mag mij terecht trol noemen. Maar dat is dan ook de enige waar ik doelbewust reacties uitlok. Uit welk hol jij komt gekropen is mij vreemd.

        #19
        Hazy Eyes
        Last edited by Hoeloes; 10 October 2017, 16:50. Reden: spelling grrrr.....
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          #20
          het probleem lijkt gestopt te zijn. er is momenteel geen verdere ontwikkeling. Ik gebruik nu de green sensation samen met de bloom. en ik wissel af. lichte voeding met enkel green sensation en de volgnde beurt green sensation met de bloom. Laat ons hopen dat het zo blijft
          Legalize Regulate Educate Medicate

          Comment

          Bezig...
          X