Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is mijn super skunk bestoven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is mijn super skunk bestoven?

    Korting op 420shop
    Ik heb mijn tent ontdaan van herma's. Er staan er nog 2 van die soort waar ik geen bal op terug vind. Doch lijkt de skunk verdacht veel op een bevlekt plantje he?
    De budproductie staat zo goed als stil. Die jack 47 gaat als een speer en daar zie je dagelijks vorderingen aan de buds. Maar hier lijkt alle energie naar een zaadzakje te gaan.

    Wat denkt U?
    Een duidelijkere foto lukte niet.

    Dit zou nu toch wel heel hard balen zijn he? En is dat zaad dan ook hermafrodiet of maar de helft hermafrodiet?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Welke budproductie? Er zijn op die foto niet eens deftig pistels te zien? Een bestoven pistel ziet na enkele dagen bruin en sterft dan af. De calyx dikt in en enkele weken later komt er een zaadje piepen. Zelfs moesten hier calyxen met pistels te zien zijn en moesten er een paar bestoven zijn, dan nog gaat ze gewoon door met nieuwe calyxen aan te maken. Een plant stopt niet met bloeien van de moment ze 10 zaden kan afrijpen. Man man, je ziet nog geen pruikjes...
    Als ik nu aanraad van dat zaad niet te gebruiken wegens herma ga je vast wel ergens een theorie vinden hoe groot de kans is dat er geen of wel herma's uit komen of weet ik veel.

    Comment


      #3
      Ik zeg het toch! Die budproductie staat stil bij die super skunk. Lijkt toch hard op een bestoven wietje he?
      Neen Beowulf, niet para doen. Laten we dit probleem even serieus bespreken zonder mekaar een loer te draaien.

      Die van Sweet Seeds gaan goed, krijgen identiek hetzelfde als die van Sensi Seeds en staan in identiek hetzelfde medium. Wat is er dan mis?

      Ik heb nog nooit zoiets op de top van de "bud" gezien. Normaal komen daar haartjes uit, nu gaat alle energie naar jah een zaadzakje?

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Absoluut geen lichtstress. Staan echt pikke donker in de tent en 's nachts is het donker in de kamer daar de blaffeture toe is.
          De flappen gaan 's nachts ook toe. Ik ben er in het begin gaan in staan en heb ze dicht gedaan en er kwam niets licht in.
          En als het andere stress zou zijn, waarom gaan Sweet Seeds dat geen herma waren wel goed in exact dezelfde omstandigheden?

          Misschien als ik een foto van verder neem dat je beter kan oordelen.

          Comment


            #6
            Al schrijft ge u in voor het spaceX programma en trekt ge een foto vanuit de ruimte, ik beoordeel hier niks meer van u. Aan het aantal views te zien denkt de rest er ook zo over.

            Comment


            • Organisch
              Organisch commented
              Editing a comment
              Zijn we overprikkeld manneke? Blij dat effect op u te hebben. Maar gij raakt tenminste mijn koude klederen niet.

            #7
            Er kunnen tal van oorzaken zijn waardoor de groei even stagneert.

            Wat Beo probeert uit te leggen is dat er voor een bestuiving pistels nodig zijn en die zien we niet op deze foto. In het geval dat er toch bestuiving heeft plaats gevonden, is alleen het bovenste gedeelte van de top in wording bevrucht. De 1e cm bovenop zeg maar, daaronder groeit de top verder tenzij er iets anders aan de hand is.

            Welke mix heb je eigenlijk gemaakt voor de grond? Ik vraag me af of daar iets verkeerd is gegaan?

            Heb je de EC van de grond al bepaald? Te veel stikstof kan de bloei remmen.

            Het idee van 'mijn andere planten hebben het niet dus geen lichtstress of whatever' gaat niet op. Elke strain maar ook phenotype's daarvan kunnen verschillend reageren op stress, kunnen verschillen in groei, bloei, voedingsbehoefte of waterverbruik.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #8
              Ik ben superzuinig geweest met supplementen. Dat is net waarom ik zo raar sta te kijken, ik heb absoluut geen risico genomen.
              Ik hoop dat beowulf gelijk heeft en ze niet bestoven is.
              Die bodemmonsters, daar werk ik nog aan om ervaring op te doen. Water stond de laatste keer op 1,2.
              Nu is het wel zo dat die universele aarde vrij nieuw is en ze daar meteen in op bloei zijn gezet.
              Dat er stress is kan ik gerust aannemen, maar het is zeker geen lichtstress.

              Stikstof kan zijn, ze zijn overgepot en meteen op 12/12 gezet. Die aarde gaat nog weken mee, maar zou raar zijn en de eerste keer dat ik zoiets voor heb?

              Comment


                #9
                Ik heb het eens met biologische potaarde van Pokon gehad, na het overpotten deden de twee plantjes White_Widow praktisch niets meer. In 3 a 4 weken waren ze hoog uit 1 cm in de hoogte gegroeid, wel meer nodes ontwikkeld en beginnende bloei maarpiepkleine bladeren.
                De aarde was erg nat uit de zak en ik vermoed dat daardoor alle mest was vrijgekkmen. Ik dacht ook nog aan varenrouwmug larven omdat ik enkele vliegjes had gezien, maar ik heb achteraf niets in de wortels terug kunnen vinden. Ik heb decplantjes maar weggegooid, werd toch niets meer.

                Maar had jij ook geen vliegjes in je tent? Misschien dus een wortelprobleem door varenrouwmug larven?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                • Organisch
                  Organisch commented
                  Editing a comment
                  Jup ik heb vlaggen. Pokon tussen gedraaid en ook vliegjes gehad.

                #10
                Zo van 1 foto vind ik het meer op mannelijke bloei lijken.
                Kan deze ook herma zijn ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #11
                  Tjah, het is hier einde verhaal. Alles uittrekken, inpakken, verkopen.
                  Er is wat mis met mijn communicatie en handelingen waardoor ik altijd zulke farcen voor heb.
                  Of het nu met mannen, vrouwen, dieren of planten zijn. Ik bots tegen alles aan. At least we tried.
                  Ik heb een sterke aantrekkingskracht op de wet van Murphy. Ook draaien anderen regelmatig fouten in mijn nek die ik nooit maak. Ik had de hele ervaring anders ingebeeld dan hoe ze werkelijk beleefd wordt.
                  Mijn account op wietforum is actief, weedforum.eu bant mijn ip op het vermoeden dat ik een dubbel account ben, hier zijn alle bruggen opgeblazen en is het niet meer wat het vroeger ooit was. Op naar het volgende zeker....
                  Panta rhei

                  Comment


                    #12
                    Ik denk dat je een mannelijke herma hebt. Die maken korte pistels aan maar is meer bezig met mannelijke balletjes. Er komen wel topjes aan maar je hebt er niks aan. Op je foto is het moeilijk te zien maar lijken mannelijke bolletjes te zitten boven op. Kan je wat meer foto's zetten van de hele plant en de oksels? Heb zelf een vrouwelijke en mannelijke herma gehad en wist ook dat herma waren maar heb de groei en bloei in de gaten gehouden tot het plukken van de ballen te veel werd Ik moest weten hoe dat ontwikkelde namelijk voor de toekomst mocht ik ze per ongeluk krijgen. Als echt herma is weg halen anders is je hele tent bestoven.

                    Comment


                      #13
                      Dank je Mammy.
                      Wel, ik heb zeer goed gekeken. Als het een herma is, is't ie goed verstopt in de "toppen".
                      Niets in de oksels.
                      Momenteel kan ik geen foto's plaatsen omdat de lamp uit is. Donker = donker en ik heb geen groen lichtje.
                      Maar ik heb wel een foto genomen van een andere skunk om het verschil te tonen. Maar als je goed op de "kop" ziet, zie je ook zo'n "zaadzakje".

                      Ik zal morgen toch eens goed moeten koekeloeren.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #14
                        Ja ik zie het knopje maar kan niet goed zien wat het is. Ben erg benieuwd naar foto's die iets scherper zijn

                        Comment


                          #15
                          Goed nieuws. Toen ik uw reactie las wou ik een foto nemen, maar het is verdwenen onder de haartjes. Ze is dus op gang gekomen.
                          Door die hermafrodieten was ik natuurlijk paranoia dat er iets bestoven zou zijn. Ik heb geprobeerd er een foto van te nemen, maar nu is het nog moeilijker de camera zuiver te stellen.

                          Gelijk een foto van de dames in bloei genomen.
                          All green. Misschien een paar verbrande bladpuntjes, redelijk nog.

                          Ik weet dat het allemaal beter kan. Maar ik heb dit heel gehaast opgestart omdat ik zonder rookwaar zit. Hierna Neville en daarna 2046. Eerst rookwaar, dan de prijsdames. Daarom dat ik dus geen verslagje heb aangemaakt. Dit is een snelle bricolage en ik ben nog aan het oefenen met EC waardes.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment

                          Bezig...
                          X