De belevenissen van GanjaM

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GanjaM
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2017
    • 7

    #1

    De belevenissen van GanjaM

    Korting op 420shop
    hey medekwekers

    Ik ben 38j oud en sedert paar weken eigen kweekje opgezet voor eigen gebruik.
    de wiet die ik laatste tijd kocht trok op nie veel meer , dus maar conclusie genomen
    deze dame is Skunk Afg
    Er staan ook nog 2 x AK in bloei , deze dames zitten nu in w4 bloei ( photos volgen)

    Vraag
    --------
    Zit in 8ste week
    Ik groei en bloei onder een 600w lamp ondever 60 a 80 cm boven plant.
    van voeding krijgen ze greenhouse feeding powder en powder bloei .
    is ondertussen ook al 2w enkel water dat ze krijgt.

    ik denk dat de plant bijna klaar is alleen zie ik nu dat ze nieuwe haren maakt .maar toch bijna 80% bruine haartjes heeft
    mag ik die al knippen of nog laten gaan?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Last edited by GanjaM; 22 October 2017, 05:36.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Dat klopt.
    Je kunt knippen of laten gaan.
    Als je knipt is dat het. Misschien zijn ze klaar, misschien niet.
    Dat weet je namelijk niet als je naar "bruine haren" kijkt.
    Die dingen worden door allerlei omstandigheden bruin dus zeggen te weinig over het oogstmoment.

    Ik zie trouwens nog best veel witte pistils.
    Denk dat ze nog wel 1 tot 2 weken mogen, beetje aandikken. Ze slinken flink tijdens drogen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • GanjaM
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Oct 2017
      • 7

      #3
      hey Q

      Ik heb al proberen te kijken naar de trichomen maar zie eerlijk er geen verschil in :p waarschijnlijk is mijn vergrootglas niet sterk genoeg .
      En die witte bovenste haartjes zijn er pas sinds paar dagen is een
      Nu ik ga ze nog nog proberen een week te houden , alleen komen de bladeren nu allemaal geel. ben al 2w gestopt met voeden .


      ander vraagje nu

      Ik voed met greenhousepowder hybrids en bloei weet niet of ik daar nog een extra bloei stimulater mag aan toevoegen .
      Last edited by GanjaM; 22 October 2017, 12:46.

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Dat betekent dat de voeding uit de bladen worden getrokken zeg maar, vandaar de vergeling. Het einde nadert voor de dames en dat laten ze ook zien op die manier. Niet meer bijvoeden en over dik 7 dagen kan je oogsten.
    • vaperke
      Expert Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 1488

      #4
      Niet slecht. Weekje kan zeker nog.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment

      • Hoeloes
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2016
        • 1051

        #5
        Volgens mij hebben die dames het wel naar hun zin in uw kweekruimte. Gewoon nog ff een week of 2 laten staan.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment

        • Organisch
          Banned
          Lucky Member
          • Nov 2016
          • 714

          #6
          Staat er mooi bij

          Comment

          • GanjaM
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Oct 2017
            • 7

            #7
            Hey mannen , dj voor de leuke replies. ondertussen is ze al geknipt en hangt mooi te drogen :p
            Onder tussen terug 4 AK ontkiemt .

            De 2 andere AK bloeien mooi verder , denk dat ze alleen wat kalium tekort hebben .
            Somigige blaadjes krijgen bruine plekjes , en grote bladeren worden geel . later wat photos

            Smoke ze

            Comment

            Bezig...