Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

haze soorten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    haze soorten

    Korting op 420shop
    hallo blowers en growers

    ik wil es haze soortjes proberen kweken
    nu was mijn vraag of ik purple-lemon en silver haze samen tegelijk onder lamp mag zetten voor geslaagde kweek
    of hebben die aparte individuele verzorging nodig
    zijn allen feminised zaden en bloeitijd tussen 9-11 weken volgens beschrijving
    tot hiertoe kweekte ik enkel autoflowers dus nu eens 12/12 uittesten
    graag info en ervaringen

    grtjes DannyDV

    #2
    Waarom zou je die niet samen kunnen? Ze zitten toch in aparte potten?

    Ze kunnen wel andere afbloei tijden hebben, maar dat heb je altijd als je meerdere soorten samen zet.

    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #3
      je zal wss de hoogte wat onder controle moeten houden zodat ze evenveel licht blijven vangen, maar met een beetje LST en een scrognet heb je dat al opgelost.

      Daarnaast zoals Vaperke al zei, zal je andere afbloei tijden hebben (kan haast niet dat ze exact synchroon lopen als het 2 compleet verschillende soorten zijn) maar das standaard als je meerdere soorten bij elkaar zet

      Misschien dat de een wat meer of minder water zal gebruiken dan de ander, en met iets minder voeding zich al redt, maar dat zie je vanzelf aan de plant. (gaat de een sneller hangen met de bladeren, of word de een eerder wat geliger dan de ander, etc)
      Als je voor de aller eerste keer kweekt zou ik niet met 2 verschillende soorten beginnen, kan het wat tricky maken. Maar blijft je eigen keuze natuurlijk.

      Comment


      • DannyDeVito
        DannyDeVito commented
        Editing a comment
        Hey BYPzou mijn derde kweekje worden
        1ste was afghan skunk onder ledpaneeltje van 50 watt (opbrengst ong 40 gr droog)
        2de kweek nu 9de week ingegaan white widow en amnesia
        maar altijd autoflowers en wil nu es gewoon op 12/12 kweken
        hier schelen de planten ook veel in hoogte (100-140cm)
        maar heb de kleinste op verhoog geplaatst zodat alle toppen even hoog blijven
        zelfbouwkast van isolatieplaten ISOVER is 120/120/240 dus hoog genoeg
        thanks voor de reaktie
        grtjes DannyDV

      #4
      hier paar fotokes van huidige kweek
      planten nu ongeveer 8 weken bijna 9 weken van bij bovenkomen plantjes
      tot hiertoe gaat alles goed maar wil es 12/12 plantjes ipv die autoflowers

      grtjes DannyDV
      Attached Files

      Comment

      Bezig...
      X