Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bijverwarmen of 24/24 licht?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bijverwarmen of 24/24 licht?

    Korting op 420shop

    #2
    Aangezien er photoperiode op volgen, bijverwarmen? Anders is het goedkoper om 12/12 te draaien en 1 ronde ipv 2. Maar dan heb je wel een ontvochtiger nodig.

    Comment


    #3
    Danny, als je moet kiezen tussen 7u 1500W verwarming of 6U 600W HPS aan, gezien je met AF's zit, zou ik even kijken hoe koud het word als je m 22/2 draait, dat is nog altijd goedkoper dan die verwarming erbij zetten, de AF's kunnen wel wat sneller afrijpen daardoor. Er zijn dicussies over of je nou meer of minder g/W krijgt met meer dan 18/6 op AF's, dus het is een beetje twijfelen wat je wil. vind een 1500W verwarming 7u lang persoonlijk een beetje overdreven..

    Comment


    • DannyDeVito
      DannyDeVito commented
      Editing a comment
      BackYardPlant

      Is olieradiator met 0-1-2-3 standen en thermostaat van niks naar breed
      heb op stand 1 en thermostaat bijna op minimum en me daarjuist half uurke bijgezet en hij springt aan na 15 min en alweer af na 5 min dus elektr kost zal nog meevallen en ik haal zo min 19 graden en LV van 50
      dus mss best 18-6 licht laten dan bloeien ze beter af en ik zit nu einde week 9 want dames staken kopje boven op 05/09 en toch maar 3 tal weken meer te gaan en verwarming slaat aan om 24u15 en af om 5u45 dus das maar 5u30 en die 2 maal kwartier zullen mijn dames wel overleven zeker want ruimte is volledig geisoleerd met isoverpanelen van 8cm dik (houd in de zomer de hitte weg en nu de warmte binnen)
      zal ze in het oog houden en verder back-up geven

      thanks voor reaktie en raad

      grtjes DannyDV
Bezig...
X