Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamp nodig enkele plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lamp nodig enkele plantjes

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Sinds dat ik mijn eigen huis heb, ben ik aan het overwegen om enkele plantjes, voor eigen gebruik, te kweken.
    Waarschijnlijk zou het in het begin 2 a 3 plantjes worden.

    Op het moment loop ik een beetje vast of lampen nou daadwerkelijk nodig zijn voor een kleinschalige kweek.
    Op de ene website staat van wel, op de andere staat van niet.

    Mijn vraag is dan ook aan jullie of een lamp aangeraden wordt voor 3 of dat het een beetje overbodig is?
    Indien er wel een lamp nodig is, wat raden jullie dan aan? Een TL- of ledlamp? Welke kleuren moeten ze bevatten?

    Met vriendelijke groet,
    John

    #2
    je kan plantjes kweken in eventueel je veranda met autoflowers zolang ze maar licht en warmte genoeg krijgen zonder lampen
    maar de oogst zal dan ook ruimschoots minder zijn dan onder lampen HPS of LED
    autoflowers hebben juist licht (zonlicht) lucht en water nodig en groeien en bloeien naar eigen goeddunken

    succes

    Comment


      #3
      Welke website zegt dat je geen lampen nodig hebt voor binnenkweek en wat is dan het alternatief mss? Geen idee wat je gelezen hebt, wsl rolling stoned, maar voor binnen te kweken heb je verlichting nodig. Welke kies je zelf, afhankelijk van wat het gaat moeten opbrengen. En anders wacht je tot eind mei en zet je buiten iets, daar is het gratis.

      Comment


        #4
        Precies dat.
        Om binnen wiet te kweken heb je een goeie lamp nodig en liefst een afgesloten ruimte met ventilatie en een koolstoffilter.
        2 of 3 plantjes is ook niet bepaald weinig of klein ofzo, als die bloeien ruikt je hele huis over 2 verdiepingen naar wietkot, de geur trekt in de gordijnen, de kleding en ze passen al zeker niet op de vensterbank.

        Kijk eens rond op het micro forum.
        Allemaal kwekers die graag 1 of 2 plantjes willen kweken en het klein proberen te houden.
        Bouwverslagen, allerlei vragen, antwoorden en kweekverslagen kun je er vinden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X