70 stekjes op 1 m2.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kupje
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jan 2018
    • 3

    #1

    Kweektip: 70 stekjes op 1 m2.

    Korting op 420shop
    70 stekjes op 1 m2.wie heeft daar ervaring mee?? het is 12 jaar geleden dat ik ben gestopt. ga het weer een keer proberen ik kon nooit boven de 700 gr komen.wie weet is er iemand die het met led doet want dat is wat ik wil gaan doen plantjes laat ik niet groter worden dan 35/40 cm.anders wordt het een puinhoop.ben benieuwd.
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Had je nu 64 gezegd was ik mss meegegaan in het verhaal.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Da's een flinke investering voor een eigen rokertje (?)

      Je weet dat het aantal planten niet de opbrengst bepaalt ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        bud on a stick kweken dus
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #5
          Nee, daar heeft niemand ervaring mee met z'n onzin verhaal.......

          Comment

          • kupje
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Jan 2018
            • 3

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            Da's een flinke investering voor een eigen rokertje (?)

            Je weet dat het aantal planten niet de opbrengst bepaalt ?
            valt mee ik heb alles nog liggen.heb wel een led lamp gekocht (shinees 300 watt) 200 euro, gebruik steenwol van de gama ging altijd goed.2 moeders voor een frise stek (mazar) de led kon ik over nemen van een kennis hij had er 2 besteld maar gebruikte er maar 1. hij haalde er 600 gr mee(16 planten) niet slecht toch.
            die 70 is veel ik weet het maar het is een prachtig gezicht 70 van die toppen te zien bloeien.het is gebeurt toen ik 100 stekken kreeg van iemand maar wat nu. wilde geen 3 lampen er bij. mijn vriendin zei zet ze er allemaal in.zo gezegd zo gedaan na 2 maanden was het al klaar gelijk 10 gram.ik was gelijk verkocht prachtig om te zien (vind ik)...

            Comment

            • kupje
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Jan 2018
              • 3

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ipie
              Nee, daar heeft niemand ervaring mee met z'n onzin verhaal.......
              jammer van je reactie!! het is een manier van weken wat ik mooi en leuk vind!!

              Comment

              • Ipie
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Feb 2016
                • 2241

                #8
                Als jij dat leuk vindt moet je dat zeker doen! Mijn zege heb je!!
                70 plantjes op een meter? Stapelen of zo......
                Denk niet dat hier iemand is die zoveel plantjes op één meter zet toch?
                Aantal gram maakt niet uit of je er 7 of 70 neer zet, dat heeft mede te maken met de lichtsterkte!

                Maar zal je volgen, succes !!
                Last edited by QnQ; 15 January 2018, 08:54. Reden: Citaat opgerookt

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  2 gram per watt met een chinese led lamp van 300 watt? Broodje aap verhaal.

                  Als je effectief 700 gram gehaald hebt van die 70 stekken heb je geen hulp nodig in de beginnerssectie. Na twee maand was het klaar. Ah, dan heb je een soort die afbloeit in een kleine 6 weken? Ik heb hier een kweekverslag staan met een 60 tal planten onder 450 watt en daarvoor heb ik mijn tent moeten kantelen. Enfin, als je 64 stekken zou zetten in liter potjes, in een aardebak of op steenwol op 1m² dan staat het nog voor ze bloei vertonen al te vol. Dat die sticks dan nog 10 gram per stuk produceren, nee zonder foto's denk ik daar het mijne van. En terecht denk ik. Hou een kweekverslag bij en verbaas ons zou ik zeggen.

                  Comment

                  • Ipie
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2016
                    • 2241

                    #10
                    Sluit me bij je aan beowulf ....
                    Last edited by QnQ; 15 January 2018, 08:55. Reden: citaat verwijderd

                    Comment

                    Bezig...