Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waneer over op 12/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waneer over op 12/12

    Korting op 420shop
    Goeden avond

    ik heb wat vraagjes voor jullie. Ik ben een beginnend kweker en leer gaande weg door heel veel te lezen en door gewoon te doen.

    mijn vorige kweek waren 10 amnesiatjes en die zijn begonnen als stekken.

    ik had er 1 pp zaailing tussen staan, deze werd zeker 2 x zo groot als mijn stekken dus heb ik besloten deze x op zaad te gaan draaien.
    ik heb gekozen voor withe widow. Ik heb ze in aarde ontkiemt en dit ging prima, al me zaadjes zijn uitgekomen. Ik heb ze trouwens in een 0,6 liter potjes gestopt om te ontkiemen. Omdat ze iets wat gestrekt waren heb ik de potjes later bijgevuld met aarde tot net onder de kiemblaadjes om de stengeltjes te ondersteunen. Na ongeveer 2,5 week onder de TL met 24 uur per dag licht zijn ze mooi gegroeid met elk 3 tot 4 nodes. Na 2,5 week heb ik ze overgepot naar 25 liter potten met light mix. Bij het overpotten was te zien dat alle zaailingen goed geworteld hadden want de aarde was 1 grote wortel bonk.

    De zaailingen hebben een litertje kraanwater gekregen met wortel stimulator.
    het licht schema is na het overpotten op 18/6 gegaan met 2 600 watt hps lampen.ze hangen op zo een 75 cm hoogte. Er hangt een zwenkventilator in de tent die de stammetjes dikker heeft gemaakt door het dansen van de dames.

    temperatuur is altijd tussen de 28 en 31 graden. Ik heb de dames na 5 dagen weer water gegeven met wortel voeding. Ze zien er gezond uit, goeie kleur en blad staat mooi omhoog.

    ze zijn gemiddeld tussen de 10 en 13 cm hoog. Nu is mijn vraag.. waneer mogen ze op 12/12? Omdat ik vorige x stekken had en haze vind ik nu de ww nogal klein. Nu weet ik dat haze en grote plant is maar mijn ervaring is nog te maagdelijk om nou te bepalen waneer het een mooi moment is om over te gaan op 12/12. Ik heb ook gelezen dat zaailingen na de overstap op 12/12 nog een end door groeien.

    Ik ben benieuwd naar jullie tips!!

    mvg

    kush

    #2

    Comment


      #3
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Yep, zonder foto's is daar echt niks over te zeggen.
        De hoogte zegt niets, en zijn hordes kwekers die het presteren om dat in twee dagen te bereiken.

        Welke WW heb je, er bestaan wel 100 verschillende.
        Met 2x 600W, waarschijnlijk in een 120x240 tent en 10 (?) planten in 25L potten mag je best rekenen op nog een maand groei onder de HPS.

        Maar da's puur gokken, eigenlijk moet je je daar helemaal niet druk om maken en ze gewoon laten groeien tot ze een halve meter hoog zijn (excl. pot)
        En of dat nou een maand duurt, of 6 weken, who cares..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X