Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tent plus passende afzuig en inlaat accesoires ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tent plus passende afzuig en inlaat accesoires ???

    Korting op 420shop

    #2
    beste growers

    heb hier zelf wat samengesteld en zou graag weten of ik hiermee voldoende zou hebben voor mijn hps 600 watt en dimbare evsa ?
    tent Phantom Regular 120x120x215
    buisafzuiger VK 125G 365m3 (met ingebouwde thermostaat en regelaar)
    filter Can-lite 300PL 300m3
    zou passieve inlaat worden eventueel

    graag reaktie en eventueel verbeteringen

    grtjes DannyDeVito

    Comment


      #3
      Ga eens door de kweekverslagen? De grote hoop kweekt met 600 watt hps in een 120 tent. Uw filter capaciteit moet groter zijn dan de afzuiger. Doorgaans volstaat die 365 afzuiger, maar een 300 kuub filter daarop, die mag gerust groter. Snap niet dat ze op die site die sets zo samenstellen. Je gaat nooit die afzuiger op 100% laten draaien, maar je neemt met geur geen risico's...Ik zou daar sowieso voor een 450 minimum gaan.

      Dat planten zonder filter te ruiken zijn, duh. Alleen is jouw neus na 5 minuten gewend aan de geur. Die van een ander niet. Maakt niet uit dat de deur dicht is, die geur vindt zijn weg wel.

      Comment


      • DannyDeVito
        DannyDeVito commented
        Editing a comment
        thanks beowulf
        heb mijn bestelling geplaatst en werd Phantom 120x120x215 met afzuiger VK125G 365m3 met carbonfilter 500m3
        terug iets bijgeleerd en nu hopen op vlugge levering (normaal bij EUgardencenter binnen de twee dagen)
        mag ik mijn dames nu nog in nieuwe tent plaatsen als ze klaar staat? dames staan in 5de week echte bloei
        Ik wil die geur zo vlug mogelijk elimineren hoor
        grtjes DannyDeVito
    Bezig...
    X