Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help een beginner :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help een beginner :)

    Korting op 420shop
    Hallo! Ik ben nieuw in Growing en ik wil iets meer weten voor dat ik begin.
    https://www.royalqueenseeds.be/autof...automatic.html

    ik heb hier 15 zaden van White Widow Automatic.gekocht en ik heb nu veel vragen ! Zij die ook gefeminiseefd ? Als niet wat moet ik doen met mannelijke planten ? Weg gooien ? En hoe moet ik weten of ze mannelijk zijn of vrouwenlijk ?

    En kan ik ook vragen hoe veel weed dat zun mij gaan geven ? Per 1 plant aub ! + kan ik ze in de tuin zetten ? Of in balkon! Alvast dank u voor hulp , extra tips aanvaard ik

    #2
    Ik kan maar 1 tip geven en dat is de basis doornemen alvorens te beginnen. En dan heb je antwoord op al die vragen, behalve wat het gaat opbrengen. Dat weet niemand. Als ze naar buiten gaan heb je daar nog 3 maand de tijd voor.

    Comment


      #3
      Bijna alle antwoorden zijn hier makkelijk te vinden mare, zal je een beetje op weg helpen hoor!
      Ja, zijn alle vrouwelijk .....
      Natuurlijk kun je ze in de tuin zetten maar wel wachten tot half mei ongeveer, welke plant zou niet in de tuin kunnen.....
      Opbrengst van die afjes moet je niet te hoge verwachtingen van hebben, heb je ook gedeeltelijk zelf in de hand.....
      Ik bedoel, veel of weinig licht, voeding enz

      Succes!!

      Comment


        #4
        Zeker niet voor half mei beginnen.
        21 juni is pas de langste dag, en autoflowers hebben meest niet zo'n lange groeitijd.

        rqs543e.JPG
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X