Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp nodig met 1 plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
    Alle bladeren gaan uiteindelijk dood, knip de plant maar kaal met die logica
    Nee, niet doen natuurlijk! Maar je had dus bladeren die je iets vertelden over de staat van de plant, die zijn nu weg.. Dus dan zal de plant zijn jongere, onbeschadigde blad gaan gebruiken om hetzelfde verhaal nog eens aan je te vertellen.. Da's nogal onhandig. Als blad geen functie meer heeft en geen bijdrage meer levert aan de groei, dan valt het vanzelf af. Blad wegknippen is zoiets als je zonnepanelen in de kelder bewaren zodat de zonnepanelen op je dak meer energie gaan leveren..
    Oke, dat was dan niet zo slim:/

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Ik laat ze er ook altijd op zitten, ze vallen er uiteindelijk zelf vanaf en dan haal je ze weg van de potten om schimmel te voorkomen en beestjes die erop af komen. Staat de plant ondertussen al wat minder bol ook?

    #17
    Nou, ik had beide planten samen met verpotten getopped. Dus de kleine plant is nu idd beetje bol en dan plat aan de bovenkant en de andere is relatief groot en dan plat aan de bovenkant.


    Sorry voor late reactie, druk irl.

    Ps. Hoe voeg ik een reactie toe tot jou reactie ganjagast?

    Comment


      #18
      Nou, ik had beide planten samen met verpotten getopped dus kleine plant is nu idd beetje bol en dan plat aan de bovenkant en de andere is relatief groot en dan plat aan de bovenkant.


      Sorry voor late reactie, druk irl.

      Comment

      Bezig...
      X