Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Plant geknakt maar niet de hoofdstam. Is het einde verhaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Plant geknakt maar niet de hoofdstam. Is het einde verhaal

    Korting op 420shop
    Ben helemaal gestresst en me ak47 auto nu ook denk na dat tie geknakt is. Wat kan ik hier nu nog tegen doen. Hij is niet bij de hoofdstad geknakt maar bij de vertakking Schuin erboven. Die zal het nog wel doen tog ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    Ze lijkt alleen geknikt en niet geknakt gewoon vanaf blijven als dit het geval is ze groeit vanzelf wel weer omhoog .

    Dont worry be Happy

    succes

    Comment


      #3
      Die groeit gewoon verder, je kan eventueel ondersteunen met een stukje tape of touw. Het grote nadeel is wel dat je de auto gestresst hebt tijdens de korte groeiperiode..

      Comment


      • Dutchpatje87
        Dutchpatje87 commented
        Editing a comment
        Dankjewel voor je reactie. Gelukkig hoeft tie niet dr container in. ben ik heel blij mee heb m gelijk ff ondersteunt. Vanavond nog ff plakband eromheen

      #4
      En getopt precies? Of is dat een stek van een non autoflower? Klopt iets niet maar ik kan niet goed zien wat.

      Comment


      #5
      Heb er 1 bindstrip omheen gedaan . Kwam er met tape niet tussen. Kan dat?

      Comment


        #6
        Heb het zo maar ff gedaan
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • Nonsense
          Nonsense commented
          Editing a comment
          Hoop dat je die verkeerd om getyripped heb zodat je die makkelijk kan losmaken zonder de stam te beschadigen
          het stammetje gaat wel dikker worden en word dan afgekneld natuurlijk als je moet gaan knippen of snijden ben ik bang dat dat wel is verkeerd kan gaan

        #7
        Ohja shit helemaal niet bij stil gestaan. Dom ook ppff. Dan zal ik m tog vorzichtig moeten proberen los te krijgen. en dat gaat ben ik bang een hele klus worden idd. Dat ik daar niet bij nagedacht hebt. Bedankt voor je reactie

        Comment


        • Dutchpatje87
          Dutchpatje87 commented
          Editing a comment
          Heb m gelukkig nog eraf gekregen. En plant is nog intact. En de breuk netjes met kaarsvet bedenkt en nu maar hopen dat het nog goed komt.

        #8
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #9
          Is dat daar legaal? Fuck man, 10 euro voor eens stek... Da's snel verdiend dat. Dan is het in ieder geval geen autoflower want daar kan je geen stekken van nemen, daar groeien ze niet lang genoeg voor.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Yeah, mooi land, Oostenrijk.
            Daar hebben ze weer andere regeltjes.

          #10
          Nog wel, ze willen het gaan verbieden, net als zaden.

          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          Bezig...
          X